-És mi a helyzet veled, Renáta?-kérdezi Kinga velem szemben ülve.
-Semmi, különös.-vonok vállat.
Csak a pasiddal töltöm a napjaimat, és van egy olyan sejtésem, hogy velem többet van, mint veled... -teszem hozzám magamban.
-Fura vagy.-jegyzi meg.-Mintha titkolnál valamit...
Csak kezdek beleszeretni a pasidba... Semmi érdekes...
-Mit titkolnék?-kérdezek vissza.-Tudod, hogy sosem ment jól a titkolózás.-harapdálom idegesen a szám szélét.-Te is nagyon elfoglaltnak tűntél az elmúlt időben.-terelem inkább a témát.
Amit nem tud az nem fáj neki, ugye?
Bár mondjuk, csak barátok vagyunk... (kommentbe várom a még-eket :))
-Ja, tudod, mostanában nagyon lefoglalnak a...lovas cuccok.-fejezi be a mondatot.
-Lovas cuccok? Sosem nevezted még így őket...-méregetem furcsán.
-Tudod... Változnak a dolgok fontossági sorrendje, ha az ember elég szerelmes.-mosolyodik el.
-És elég időt töltötök együtt?-az a hülye bűntudat...
-Á! Ne is mondd! A suli meg a barátok... Alig vagyunk együtt...-morogja.
Ezzel még jobban bűntudatot keltve bennem.
-És nem zavar téged, hogy Zsoltival vagyok?-teszem fel félve a kérdést.
-Nem, hisz csak lógtok.-von vállat.-Ugye? Nekem elmondanád, ha lenne valami, ugye Renáta?
Most is eltűntem, de gondoltam hozok ma egy részt, mert holnap suli és fogalmam sincs, hogy hogyan is fognak alakulni a dolgok...
ESTÁS LEYENDO
Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett
FanficUtálom az edzőtermeket, és már a fiúkat is... Főleg akkor ha ennek a fiúnak köze van az edzőteremhez is, és igen rád gondoltam.