Köszönöm a sok pozitív kommentet☺️ nagyon jól esett mindegyik 🥺🥺🥺 viszont most ne nyírjatok ki... 😅😂
-Szia.-ülök le vele szembe.
-Csá.-tömi magába a hasábot.
-Hogy van az orrod?-érdeklődök, de nem merek a szembe nézni, csak a kezemet bámulom.
-Jól, megröntgenezték, nem tört el...-von vállat.
-Már voltál is a kórházban?-lepődök meg.-Hisz alig fél órája búcsúztunk el egymástól...
-Volt az három óra is, Reni...-forgatja meg unottan a szemeit.-És nem elbúcsúztunk, hanem ott hagytál...-böki oda nekem.
Akkor nem hat ruha volt, hanem inkább hatvan? Jó, lehet van benne valami, hogy a lányok sokat készülődnek, de na, azért még nem vagyunk együtt...
MÉÉÉÉÉG!!!!
MERT HA BELEDÖGLÖK IS ÉS HA MANIPULÁLNOM KELL AKKOR IS ÚGY FOGOK INNEN TÁVOZNI, HOGY A HITVESE LESZEK!
Vagy valami hasonló... Azért nem kellenek ilyen nagyratörő álmok, de azért jobban tenné, ha együtt működő lenne és nem kellene megerőszakolnom, akarom mondani erőszakhoz folyamodnom...
-Sajnálom.-bököm ki.-Tényleg, meg azt is, hogy megvertek, de most olyan cukin nézel ki, mint egy elesett srác...-válogatom meg a szavaimat, nehogy a lelkébe tapossak.
-Az jó, már van ápolónőm...-jegyzi meg még mindig sértetten.
-Én szeretlek.-veszem a bátorságot és kimondom újra.
-És én ezzel mit kezdjek?-áll fel a helyéről és azt hiszem, hogy távozni fog...
Ennyit erről.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett
FanficUtálom az edzőtermeket, és már a fiúkat is... Főleg akkor ha ennek a fiúnak köze van az edzőteremhez is, és igen rád gondoltam.