14 fejezet

2.3K 103 39
                                    

-Menjél nyugodtan, már nyűgös.-mosolyodik el és elengedi a kezemet... 

Sajnos a pillanatunkat elrontotta az, hogy a baba felsírt. Vagy inkább szerencsémre? 

Kinga a barátnőm. Nem akarom, hogy a barátságunk véget érjen amiatt, hogy a háta mögött kavarok Zsoltival... 

Bármennyire is szeretném, hogy megcsókoljon... De az is lehet, hogy nem érzi ugyanazt, mint én...

Miután megetettem és lefektettem újból aludni, halkan becsuktam a szoba ajtaját és leültem Zsoltival szembe a kanapéra.

-Nagyon aranyos kölök.- vigyorodik el újból.-Én is szeretnék majd egyszer ilyeneket.-bambul el.

-Hány gyereket szeretnél?-teszem fel a kérdést.

-Egy fiút, meg egy lányt. A harmadikat meg majd a sorsa bízom.-von vállat.-Bár remélem, hogy fiú lesz...-teszi hozzá.

-Miért? Mi bajod a lányokkal?-vonom fel a szemöldökömet.

-Túlságosan az ujjai köré csavarnának engem.

Hirtelen elképzeltem Zsoltit ahogyan három gyerekkel játszik a kertben. A kisfiúval focizik, a lányokkal  meg táncol...

Na jó... Majdnem hangosan felnevettem.

-Talán a nagy családdal akarom kompenzálni, hogy nekem nem volt testvérem.-folytatja.-És tudom, hogy kissé nyálasan fog hangzani, de titkon örülnék a lányoknak, főleg annak, ha olyan csodálatosak lesznek, mint az anyukájuk.-néz mélyen a szemembe.



Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora