24 fejezet

2.2K 118 18
                                    

De legnagyobb meglepetésemre beül mellém a bokszba.

-És én ezzel mit kezdjek?-ismétli meg újra.-Hisz ha hiszed, ha nem én is szeretlek. És most én beszélek!-teszi a számra a mutatóujját amikor látta, hogy mondani akarok valamit.-És tudd meg, hogy nekem is rohadt szar érzés volt, mert igen Kinga megkért, hogy ne verjük nagy dobra és igen el akartam mondani, csak nem tudtam, hogy hogyan, és igen hidd el, hogy én is férfi vagyok, egy nagyon sármos és jóképű, kigyúrt, szexisten, de nekem is ugyanúgy vannak érzéseim! 

A szerényt kifelejtetted, édesem... Tettem hozzá gondolatban....

-Hidd el, hogy nekem is nehezemre esett volna, úgy odaállítani, hogy "figyelj már a Kingával nem járunk, de én kezdek beleesni és tudom, hogy megbeszéltük ezt a legjobb barátos dolgot, de lesmárolhatlak?"...  Most gondolj bele, hogy nekem is milyen lelkitraumáim voltak. És most meg, hogy összevesztünk... Hát én nem hittem el, de komolyan... Nem mentem le edzeni, zabáltam, mint egy menstruáló tinilány, anyámék majd összeszarták magukat, hogy mi a fene bajom van, mert pénteken elmentem velük autósmoziba és megnéztem velük a Szerelmünk Lapjait! Érted?! És baszott elérzékenyültem! És mit csináltam ezután? Zabáltam, bazzeg! Utána meg bebasztam illegálisan, csak azért, hogy védjem a férfiasságomat, mármint az egész testemben lévőt nem az ágyékomnál... És anyám ott dekkolt velem a fürdőszobában, mert megkértem rá, hogy fogja a hajamat, ha hányni fogok, aztán leültettem magam mellé és neki álltunk Titanicot nézni és nem engedtem el aludni és annyira részeg voltam, hogy komolyan mondom azon bőgtem amikor köpködtek a hajóról, mert sajnáltam a szegény delfineket hátha valamelyiktől elkapta a herpeszt... De konkrétan annyi reakcióm volt a filmre nézve, hogy csendben végig ültem azt a három órát vagy mennyit és valamikor a közepén annyit kérdeztem az anyámtól, hogy "akkor ezek most dugnak?" a végére meg olyan idegállapotba jöttem, hogy megsajnáltam a DiCapriot és elmentem a mekibe, a tiszteletére pedig megettem négy menüt... Szóval Reni, szerinted melyikünknek volt szarabb hétvégéje?-vonja fel a szemöldökét. 

Nem szoktam hozzá, hogy egy srác ilyen őszinte, így csak tátogni tudtam...

Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now