28 fejezet

2.1K 97 11
                                    

3 hónappal később:

-Jó reggelt!-cirógatja valaki az arcomat.

-Szia.-viszonzom, majd kinyitom a szememet és rájövök, hogy mi bizony egy ágyban ébredtünk fel.-Na ne már, akkor mi most...?-nézek be a takaró alá.

-Fergeteges éjszaka volt.-karolja át a derekamat és kezd bele a mesélésbe.-Elvittelek vacsorázni, majd romantikusan sétáltunk, elkezdtük az előjátékot, majd benyomtunk egy hangulathoz illő horrorfilmet, te pedig kidőltél rajta és végig horkoltad... Úgyhogy ki kell, hogy ábrándítsalak.-fejezi be a mesélést.

-Jól van, na... De te olyan pasi vagy akinek a hormonjai a csillagokban vannak.-érvelek szerintem teljesen jogosan.

-Nem, én olyan pasi vagyok akit érdekelnek az érzelmeid és várok rád...-javít ki, a kis cuki.

Aztán mintha csak most jutott el volna hozzám a mondandója másik fele...

-Nem is horkolok, te seggfej!-csapok a mellkasára.

-De igen, Reni, horkolsz! És nem nincs ilyen, hogy a lányok nem horkolnak, pedig igenis és tudom, hogy a könyvekben meg a filmekben ezt nem mutatják, de tényleg van ilyen...

-Jól van, csak akkor szoktam amikor valami jót álmodok.-vallom be félénken.

-És ezt honnan tudod, ki mondta neked?-vonja fel a szemöldökét.

-A szeretőm!-dugom ki rá a nyelvemet, ő pedig ráharap!-Aú!

-És akkor mit álmodtál?-tereli inkább a témát.

-Hát benne voltál te.-kezdek bele.

-Idáig tetszik.-csókol bele a nyakamba.

-És egy kislány.-kapok még egy puszit.

-Idáig is tetszik.

-És hát te játszottál vele, meg minden...-bököm ki zavartan és azt hittem, hogy le fog fagyni, de semmi ilyen nem történt...

Helyette inkább elmondta újból, hogy mennyire szeret.

Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now