-Szóval mégis lecseréltél?-faggat.-Ki ez a fószer?
-Igen, rá! Ő itt Gusztávó!-szítom még a feszültséget, had kapjon vérszemet a féltékenység miatt, bár ha nem szeret akkor nem lehetne féltékeny...
Csak ennyi kell, hogy kiderüljön érdekled e... Keresel egy Gusztávót vagy Fernándót vagy Shawn Mendes aztán had kapjon vérszemet...
-Te rohadék!-áll fel a földről Zsolti és nekimegy az ismeretlen csávónak, de úgy, hogy leteperi a földre...
Jézusom!
Úgy érzem ezt nem gondoltam át eléggé...
-Zsolti, fejezd be! Kérlek! Szállj le róla! Hallod??!! Ne harapd! Köpöd ki?!-próbálom leszedni a srácról.
Ehhez nincs több hozzáfűzni valóm, erre mondják azt, hogy férfiállat?
De igazából nem nagyon kellett aggódnom, mert jött a srác barátja aki úgy majdnem két méter volt és ki volt gyúrva meg tele volt tetkókkal és szét szedte őket és bevert egyet Zsoltinak akinek elkezdett vérezni az orra.
-Hé! Te seggfej! Most mindent össze fog nekem vérezni!-kezdek el azzal az aranyos bácsival kötekedni.
-Valami bajod van kislány?-vonja fel a szemöldökét.
Úgy gondoltam, hogy megbosszulom Zsoltit és őt is tökön rúgom, de amikor megtettem a szeme sem rebbent, na akkor nagyon gyorsan elkezdtem összekaparni Zsoltit és kifele húzni.
-Gyere már, mert még a végén megver még jobban...-morgom neki.
Kint pedig leültettem egy padra és...és annyira megsajnáltam. Olyan cuki volt ahogy neki ment Gusztávónak és, hogy így valszeg betörték az orrát, olyan elesettnek tűnik... Konkrétan én is így néztem ki amikor találkoztunk... Olyan aranyos!
És megszületett a döntés!
Ezt gondoltam megosztom🥰 legyen egy ilyen emlék is😀
ESTÁS LEYENDO
Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett
FanficUtálom az edzőtermeket, és már a fiúkat is... Főleg akkor ha ennek a fiúnak köze van az edzőteremhez is, és igen rád gondoltam.