20 fejezet

2.2K 107 29
                                    

Már két napja nem keresett Zsolti...

Tudom, nem olyan hosszú idő, de azért na, tőle ez nem megszokott... 

Ezért úgy gondoltam, hogy elmegyek az edzőterembe.

Igen, lőjetek agyon... Elment nekem is az eszem, de...nem ezt teszi a szerelem? 

Titkon abban reménykedtem, hogy ott lesz és láthatom. És jogos a felvetés, hogy akkor miért nem keresem én... Ahhoz túl makacs vagyok és sértett, majd ha ő maga Nagy Zsolt ide tolja a képét akkor talán mondok neki egy sziát, vagy egy hellót, vagy egy menj a picsábát...(írói megj.: új magyar szó!!!) 

Az edzőteremben odaálltam az egyik bokszzsákhoz és elkezdtem minden erőmet beleadva püfölni... Komolyan mondom, ha most mer ide beállítani tökön vágom!

-Szia Reni.-jelen meg, mintha csak szellemet idéztem volna.-Hogy s mint?-érdeklődik, mire megállok és felé fordulok miközben tikkel a szemem.

Komolyan még ő kérdezi meg, hogy hogy s mint??

-Jól vagyok, kösz a kérdést, már lecseréltelek.-szalad ki a számon. Ó te hülye én...

-Gondoltam.-bólint.-Most meg vagy sértődve, hogy két napja nem kerestél?-kérdi felszegett fejjel.

És azt hiszem, hogy nálam itt pattant el valami és lendítettem a lábamat, ő pedig térddel a földre rogyott.

-Ohh...-fogja hát a...a jogarját és csak tátog.

-Velem te így rohadtul nem viselkedhetsz!-kezdek bele.-Ne már, hogy még te vagy megsértődve rám!-oktatom ki, ahogy Kinga tanította.

-Minden rendben?-jön oda hozzám egy srác és a vállamra teszi a kezét.

-Persze.-bólintok.

-Oké, de szólj ám ha kell valami, tudod, hogy hol találsz.-válaszol mosolyogva miközben még mindig a keze rajtam van. 

Zsoltinál viszont itt pattant el valami...

Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett Donde viven las historias. Descúbrelo ahora