Ma duplázunk🥰🥰
-Na jó ez nekem így nem megy!-jön oda hozzám.
-Miért?-tettetem az ártatlant, még a szempilláimat is megrebegtetem.
-Ahányszor lehajolsz, vagy csinálsz egy guggolást annyiszor mindig elfelejtem, hogy hányszor is emeltem fel azt a rohadt súlyzót, de komolyan, mindig előröl kell kezdenem! És már leszakad a karom!-panaszkodik.
-Ó, te szegény...-teszek úgy, mintha megsajnálnám.
-Tudod... Inkább jobb lenne, ha visszaállnánk a régi felálláshoz, hogy én gyúrok, te pedig messziről elkerülöd a konditermet, mit szólsz?-érdeklődik.
Olyan aranyos, azt hiszi, hogy alku képes pozícióban van...
Hahaha röhög a májam...
-Már annyira megszerettem ezt a helyet...-sóhajtok fel drámaian.-Annyira hozzám nőtt, mint te!-bököm meg a mellkasát.
-Oké, de ugye tudod, ha te itt vagy akkor nem tudok koncentrálni az edzésre, meg mondjuk tehetnél egy kicsit azért, hogy ne legyek féltékeny, csak apró lépéseket.
-Ki nézne rám?-kérdezek vissza.
-Hidd el bárki és akkor én mennék a börtönbe... De csak apró lépéseket, például köthetnél pulcsit a derekadra, a jóga nadrágot lecserélhetnéd melegítőre, a felsőd fölé felvehetnéd azt a nagy pulcsimat, a hajadat kiengedhetnéd és eltakarhatnád a nyakacskádat, és mondjuk ezt így egybe...-gondolkozik hangosa, miközben átkarol hátulról.
-Aranyos vagy amikor féltékeny vagy, de nem.-rázom meg a fejemet.-De akkor mára befejezem.-célozom meg a női öltözőt...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett
FanficUtálom az edzőtermeket, és már a fiúkat is... Főleg akkor ha ennek a fiúnak köze van az edzőteremhez is, és igen rád gondoltam.