-Komolyan elhoztál kajálni és csak salátát kapok???!!!-háborodok fel.
Szerintem jogosan...
-Edzés után nem ehetsz, csak könnyű kajákat.-magyarázza.
-Tudom, nem vagyok hülye! De most komolyan??? Nem akarok füvezni, mint Riska...-túrok bele a salátámmal.
-Finom, hidd el! Ráöntöd a szószt, aztán...
-Elmegyek a mekibe.-fejezem be a mondatát.
Csúnyán néz rám!
-Ne nézz így rám, hallod?-ráncolom a homlokomat.
Még mindig ugyanúgy néz rám.
-Rendben.-sóhajtok egyet.-Megeszem.-bökök fel a villámra egy salátának meg répának meg valami zöld fűnek tűnő valamit, automatikusan eltorzul az arcom, de megpróbálom lekényszeríteni a torkomon.
-Látom ízlik.-jegyzi meg szórakozottan.
-Nem érdekel, hogy illetlenség, de valahova ki fogom köpni és a legjobb esetben is a szalvétába.-dünnyögöm.
-Tudod, Reni...-kezd bele a pszicho monológjába...-Veled egy élmény lenni, de komolyan. Bírom nagyon a humorodat.
-Én tudod mit bírok? Hogy majd ha eljárok veled edzeni, akkor majd az esküvőmön nem az esküvői csokrot, hanem az esküvői súlyzót fogom eldobni ami remélhető, hogy rád esik...-mosolyodok el.
-Szóval ott leszek az esküvődön?-vonja fel a szemöldökét érdeklődve, mire csak vállatvonok.
Remélhetőleg te leszel a vőlegény...
YOU ARE READING
Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett
FanfictionUtálom az edzőtermeket, és már a fiúkat is... Főleg akkor ha ennek a fiúnak köze van az edzőteremhez is, és igen rád gondoltam.