9 fejezet

2.3K 99 22
                                    

-Tegyél le, te seggfej!-ütögetem a hátát.

Elkapott... 

És vissza akar vinni az edzőterembe, de én mondtam neki, hogy én oda be nem teszem a lábamat... 

De ez a hülye felkapott a hátára és...és így cipel az utcán... Tuti, hogy azt hiszik, hogy nem vagyunk százasok...

Abbahagytam a csapkodást  és egy hirtelen ötlettől vezérelve, hát...khm... Megmarkoltam a fenekét, mire megmerevedett.

-Re...ee...ni...?-dadog.

-Megharapom a vádlidat, ha nem teszel le!-fenyegetem meg.

Erre csak kinevet és továbbindul velem, majd jó erősen rácsap a seggemre.

-Aú!-jajdulok fel.

-Ne nyafogj már!-érzem, hogy rázkódik a válla.

-De nagyot csattant te seggfej!-puffogok.-Nem mehetnénk el inkább kajálni?-próbálkozok, de van egy olyan sejtésem, hogy reménytelenül...

-Enni? Mi ketten?-húzza az agyamat.-Had gondolkodjak... Nem!-kosarazza ki az ötletemet.

-Szemét vagy!-duzzogok még mindig.

-Tényleg? Akkor ötven fekvő! Mehetsz befele!-tesz le végre a talajra.

-Éjszaka elmegyek hozzád és rád rakom az egyik súlyt álmodban!-morgok.

-Hetven fekvő!-néz rám könyörtelenül.

-Rendben, apuci...-gúnyolódok.-Ötven fekvő ahogyan akarja, uram...-forgatom meg a szemeimet.

-Te most flörtölni próbálsz velem?-vonja fel a szemöldökét.

-Értettem ötven fekvő!-intek neki és befele sietek...

Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now