taetae.kim
Unde ești???
jeonggukie
Tocmai am aterizat!!!
Nu mi-ai spus că aeroportul ăsta e așa mare:)))
taetae.kim
Am văzut postarea... ți-au făcut multe probleme reporterii?
jeonggukie
Stai liniștit, Tae, m-am descurcat:)
taetae.kim
Aș vrea să pot să te protejez de toate astea, dar e ceva ce vine odată cu prietenia cu un model Vogue...
jeonggukie
Știu în ce m-am băgat, Taehyungie
Acum taci și dă-mi adresa la care trebuie să ajung!!!
*
@ seokjinnie
Liked by taetae.kim, namjoon.kim, jiminie.park, jung.hosoek and 1.267 others
seokjinnie Here I am, Seul. @ namjoon.kim era și cazul să mergem în vacanță împreună, păcat că trebuie să avem grijă de 5 copii neastâmpărați!
View all 268 comments
yoongi.dontfuckwithme pe cine faci tu copil neastâmpărat???
jiminie.park putem avea grijă singuri de noi...
seokjinnie @ jiminie.park spune asta poliției după ce inevitabil o să vă pierdeți prin Seul...
namjoon.kim promit că te duc în vacanță doar noi doi după ce venim din Seul!
taetae.kim hai mai repede că nu mai am răbdare să vă văd!!!
jiminie.park @ taetae.kim adică să-l vezi pe Jeonggukie? 👀
*
Jeongguk îi întinde taximetristului o bancnotă de 50 de won și coboară emoționat în fața casei lui Taehyung. Era mai mică și mai modestă decât se așteptase de la un model Vogue, însă îl surprinde într-un mod plăcut, un zâmbet mic întinzându-i-se pe față. Seokjin și Namjoon scot bagajele din portbagajul mașinii, după care vin și li se alătură lui Jeongguk și lui Jimin care priveau uimiți la priveliștea din fața lor.
CITEȘTI
Oare destinul e cel gelos pe noi? - K.TH/J.JK [FINALIZATĂ]
Fanfic"De ce mă respingi mereu?" "Pentru că am învățat de mult că nu trebuie să te încrezi în oameni. Te dezamăgesc când te aștepți mai puțin." ÎNCEPUTĂ: 14.07.2020 FINALIZATĂ: 21.08.2020