31.

713 56 3
                                    

taetae.kim

Jeonggukie!!

Ce faci?:3

Eu am ajuns acasă de la ședința foto, sunt extenuat, tot ce vreau e să mă arunc în pat:))

trimis la 22.56

Jeongguk?

Bănuiesc că încă lucrezi la noua piesă de care-mi spuneai

Dă-mi mesaj când termini!

trimis la 23.39

Kookie?

Deja încep să mă îngrijorez, nici măcar nu ai văzut mesajele

Ești bine?

trimis la 00.21

Jeongguk, jur că oricât de obosit aș fi, nu mă ia somnul dacă nu-mi dai măcar un semn că ești bine!

O să continui să te spamez până îmi răspunzi!

Măcar citește mesajele!

trimis la 01.23

Jeonggukie???!

trimis la 02.10


*


taetae.kim

JIMIN!

TREZEȘTE-TE!

jiminie.park

ce ai, disperatule? nu vezi că e 2 noaptea? de ce nu dormi?

și mai important, de ce nu mă lași pe mine să dorm?!

taetae.kim

Dă-i mesaj lui Jeongguk acum și spune-mi dacă-ți răspunde

jiminie.park

poftim? de ce?

taetae.kim

Doar dă-i mesaj și nu mai comenta! 

Simt că o iau razna aici!

jiminie.park

bine, bine, stai așa

...

nu răspunde... dar Tae, e 2 noaptea, poate are telefonul pe silențios și doarme...

taetae.kim

Nu, Jimin, nu, îi dau mesaje încontinuu de la 11 și nu răspunde! Nici măcar nu le citește!

Nu e genul lui. Ori îmi dădea seen, ori un emoticon, să știu că e bine, dar are treabă

Nu ar ignora complet mesajele!

jiminie.park

știu, știu, la naiba

ce vrei să fac eu?

taetae.kim

Du-te la el acasă și spune-mi dacă e bine!

jiminie.park

e 2 noaptea, Tae, sigur există o explicație logică pentru asta

taetae.kim

Te rog, Jimin, te rog!

jiminie.park

offf ce mă fac eu cu voi?

bine, stai parcat, mă duc acum!

îmi rămâi dator pentru asta!

taetae.kim

Da, orice vrei, doar asigură-te că e bine...

jiminie.park

ai dormit măcar puțin în seara asta?

taetae.kim

Nu, dar nu asta contează...

jiminie.park

ce spuneam... doi idioți ._. și eu al treilea că mă iau după voi :|


*


Jimin cască pentru a cincea oară de când a intrat pe scara blocului, punându-și mâna la gură și înjurându-l în sinea lui pe Tae pentru că fundul lui îngrijorat l-a obligat să se dea jos din pat și să alerge după cai verzi pe pereți la ora asta din noapte. Norocul lui că a găsit un taxi chiar în fața casei sale, pe care l-a plătit să-l ducă până acasă la Jeonggukie.

Se îndreaptă monoton către apartamentul lui Jeongguk de la etajul 4 și începe să bată tare în ușă în speranța că dacă doarme, îl va auzi, și că ceilalți vecini nu. Zece ciocănituri și 5 minute mai târziu, Jimin se încruntă. E imposibil să nu fi auzit ușa având în vedere că vreo șase vecini deja ieșiseră să-l înjure puțin. Mulțumesc din nou, Tae!

Atunci își amintește! Cheia de sub preș. Jeongguk ține o cheie de rezervă ascunsă într-o tăietură făcută în covorul de la intrare în caz că o pierde sau o uită acasă pe cealaltă. Jimin bagă mâna după ea, o găsește și descuie încet ușa, cu cât mai puțin zgomot posibil. 

În casă e o liniște aproape mormântală. Aproape. Jimin poate auzi suspinele de la ușă. O încuie rapid în urma lui și o ia la fugă spre camera lui Jeongguk, speriat.

Acolo îl găsește pe Jeongguk ghemuit în pat, strângând în brațe o pernă și plapuma, telefonul lui spart pe jos la marginea patului. 

"Jeongguk!" Jimin se repede înainte, obligându-l pe Jeongguk să-și scoată fața din pernă și să se uite la el. Avea ochii roșii de plâns. Inima lui Jimin se strânge cât un purice. "Ce s-a întâmplat? Ești bine? Jeongguk, vorbește cu mine!" spune el frenetic.

"Jimin..." Jeongguk îl apucă de tricou, strângându-l tare în pumn. "Minho... s-a întors... Minho s-a întors!" zice el și izbucnește din nou în plâns, lacrimile curgându-i șiroaie pe obraz. "De ce? De ce acum? De ce-mi face asta?"

"Shh, shh, o să fie bine! Shh, Jeonggukie." Jimin îl trage aproape și îl lasă să plângă pe tricoul lui, strângându-l în brațe în semn de alinare. Își închide ochii strâns și îl înjură pe Minho în toate felurile în gândul lui.

Stai doar să audă Tae...


*


taetae.kim

Jimin?!

Te-ai dus la el?

trimis la 2.58

JIMIN?

NU-MI SPUNE CĂ ACUM NU RĂSPUNZI NICI TU

ARGHH EU ÎNNEBUNESC

SPUNE CEVA!

trimis la 3.24

jiminie.park

Tae...

Jeongguk nu se simte bine...

Oare destinul e cel gelos pe noi? - K.TH/J.JK [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum