@ lisa.lalisa
Liked by jennie, choi_minho, VogueKorea, koreanews, jackson.21 and 2.872.091 others
lisa.lalisa meet my new boyfriend:) nu e el cel mai chipeș și drăguț iubit din lume?
View all 1.002.769 comments
taekook4life 😮 😮 nuuuu
hatersfakers ce întorsătură de situație...
gossiplover uuuu, și cu băiatul ăla care a fost treaba?!
yourhope numai mie mi se pare ciudat...?
modelsandfashion ce frumoși sunt împreună!!! două modele incredibile ce formează un cuplu adorabil:3 așa cum ar trebui!
donttalktome cam trasă de păr povestea asta dacă mă întrebați pe mine 🙄
taelisa ȘTIAM EU!!! MY SHIP IS REAL, SUNT ÎNDRĂGOSTIȚI!!!
*
Hoseok se holbează de cinci minute la poza de pe ecranul telefonului și tot nu e mai aproape de a înțelege ceea ce vede. Nu poate să proceseze ceea ce se află chiar în fața ochilor săi. Își ridică privirea, observându-l cu coada ochiului pe Yoongi, și se ridică de pe canapea, fugind după el și prinzându-l de braț ca să-l oprească din drum.
Yoongi tresare, dar după ce observă că e doar Hoseok, se relaxează și-l privește curios, "Ce e?"
"Ai văzut asta?" Hoseok îi bagă telefonul în nas, iar Yoongi se holbează la poză pentru câteva secunde, înghițind în sec.
"Da, din păcate."
"Atunci ai vrea să mă luminezi și pe mine spunându-mi ce mama naibii înseamnă chestia asta?"
"Vorbește mai încet! Sunt urechi peste tot!" se răstește Yoongi, după care îl trage de braț, ducându-l într-un colț mai ferit al sălii.
"Cum rămâne cu Jungkook? Nu se poate ca asta să fie adevărat, Tae nu ar fi niciodată cu Lisa!"
"Nici nu e adevărat." Yoongi oftează și-l privește în ochi. "Uite, mai devreme stăteam de vorbă cu Tae în cabina de machiaj și a venit Chaerin ca să-l cheme la ea în birou. Pun pariu că asta e mâna ei," îi explică el mai mult în șoaptă.
"O, nu." Hobi își pune mâna la gură, dându-și seama că era cât pe-aci să strige ca să-l audă toată clădirea. "Jungkook știe despre asta...?"
"Nu știu," ridică Yoongi din umeri. "Depinde dacă a văzut poza sau nu, dar un lucru îți zic sigur, nu o să iasă bine. Nimic."
*
jiminie.park
Jeonggukie...
Ești bine?
seen 17.35
Știu, e o întrebare tâmpită, normal că nu ești bine...
Sunt aici dacă vrei să vorbim...
seen 18.01
Jeongguk, nu e în regulă să ții totul în tine
Ar trebui să te descarci cumva
seen 18.25
Te rog, Jeongguk, încerc doar să te ajut...
Nu trebuie să treci singur prin asta
seen 18.45
... bine, înțeleg
Ai nevoie de timp, te rog doar să nu faci vreo prostie
seen 19.06
A/N: ăsta a fost mai mult un capitol de umplutură care să lege capitolul trecut de următorul:) sper să-l postez tot în seara asta:3 cumva am cam plănuit ce ar trebui să se întâmple mai departe, dar rămâne de văzut, nu prea vreau să-i chinui prea mult:)))
CITEȘTI
Oare destinul e cel gelos pe noi? - K.TH/J.JK [FINALIZATĂ]
Fanfic"De ce mă respingi mereu?" "Pentru că am învățat de mult că nu trebuie să te încrezi în oameni. Te dezamăgesc când te aștepți mai puțin." ÎNCEPUTĂ: 14.07.2020 FINALIZATĂ: 21.08.2020