65.

577 55 20
                                    

@ seokjinnie

Liked by namjoon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Liked by namjoon.kim, jeonggukie, taetae.kim, jung.hoseok and 372.091 others

seokjinnie în culise să-l susținem pe cel mai mic:3 dă-i pe spate, @ jeonggukie!


View all 182.594 comments

taetae.kim ce confortabil arăți, @ jeonggukie!

jeonggukie asta pentru că ești comod, hyung:3 

jung.hoseok mulțumesc că m-ați lăsat să stau în picioare:|

yoongi.dontfuckwithme @ jung.hoseok ți-am oferit un loc la mine în brațe, dar ai zis că nu se mai vede bine banner-ul!

jiminie.park eu arăt cel mai bine dintre toți!

namjoon.kim @ jiminie.park nu te mai flata singur ._.

jiminie.park echipa de șoc e pe val!!!


*


Jeongguk își șterge palmele transpirate de blugi pentru a cincizecea oară, emoțiile punând stăpânire pe el și măcinându-l. Își dorește atât de mult să câștige și să-i facă pe ceilalți mândri, dar în special vrea să câștige pentru Tae, să-i arate că tot ce au trăit nu a fost degeaba și că își va vedea visul împlinit, însă totodată, vrea să câștige pentru el însuși. Să-și demonstreze că poate și că toate orele de muncă intensă au dat roade.

Însă gândurile nu-l lasă în pace oricât ar încerca să le ignore.

Prietenii lui au ieșit deja din culise să-și caute locurile din primul rând pe care Jeongguk a reușit să le obțină pentru ei. Taehyung era lângă el, servind drept suport moral și încurajându-l. Jeongguk nu ar putea fi mai recunoscător. Chiar are cel mai bun iubit din lume. Atunci când îl privește se simte cel mai norocos, un sentiment pe care încă nu poate să și-l explice.

"Trage adânc aer în piept, o să fi nemaipomenit," îl îndeamnă Taehyung, arătându-i cum inspiră și expiră el încet.

Jeongguk îi urmează exemplul și simte cum ușor-ușor îi mai revine culoarea în obraji.

"Așa, bravo. Chiar păreai cam palid, credeam c-o să leșini," încearcă el să glumească, dar Jeongguk își dă seama de îngrijorarea pe care încearcă s-o ascundă.

Șatenul îi oferă un zâmbet larg și îl îmbrățișează puternic, strângându-l de mijloc. "N-ai idee cât mă bucur că ești aici," îi mărturisește el.

"N-aș fi ratat asta nici dacă mă plăteai," râde el, strângându-l la fel de puternic pe băiatul din brațele lui. Întreaga lui lume.

Jeongguk își mușcă buza și își face curaj să-l privească pe brunet în ochi, "Am să-ți spun ceva."

Taehyung se încruntă ușor, cuprinzându-i fața între palme. "S-a întâmplat ceva?" întreabă el, realizând că pe Jeongguk îl frământă și altceva în afara concursului.

Băiatul doar scutură din cap negativ, "Nu, nu-ți face griji. Doar... așteaptă până după concurs. Nu pot să-ți spun acum."

"Hei, nu e corect. Acum o să mă gândesc numai la asta," se îmbufnează Taehyung, iar Jeongguk chicotește ușor și se apleacă, plantându-i un sărut scurt pe buze.

"Foarte bine," comentează el răsfățat, iar Taehyung se preface uimit și rănit emoțional.

"Așa faci, ă?" zice el, după care dintr-o dată, fără să-i dea șansa să reacționeze, îl apucă pe Jeongguk de șolduri și îl ridică în sus, făcându-l să-și pună picioarele în jurul bazinului său. Taehyung îl prinde strâns ca să nu-l scape, iar Jeongguk se uită de sus la el cu un zâmbet strălucitor pe chip.

Jeongguk își înfășoară brațele pe după gâtul lui Taehyung, aplecându-se să-și frece drăgăstos nasul de al lui, "Te iubesc," îi spune el, ochii sclipindu-i, iar Taehyung e fermecat de băiatul din brațele lui, nu-i vine să creadă că persoana asta fr...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jeongguk își înfășoară brațele pe după gâtul lui Taehyung, aplecându-se să-și frece drăgăstos nasul de al lui, "Te iubesc," îi spune el, ochii sclipindu-i, iar Taehyung e fermecat de băiatul din brațele lui, nu-i vine să creadă că persoana asta frumoasă, talentată și inteligentă e a lui. Nu știe ce-a făcut într-o viață anterioară să merite ceva atât de bun și de pur ca el, dar nu se plânge. Ar da totul doar pentru o clipă cu el.

Brunetul îi prinde buzele cu ale lui, sărutându-l apăsat, încercând să-i transmită tot ceea ce simte pentru el. Buzele lor se mișcă împreună, în tandem, iar lui Taehyung i se pare că plutește, împrejurimile lor dispărând și rămânând doar ei în propria lor lume. Când nevoia de aer îi desparte, își odihnesc frunțile una de cealaltă, iar Taehyung îi șoptește, "Te iubesc."

Însă tot ce e frumos nu durează prea mult, iar sunetul de tocuri înalte îi trezește din visare, aducându-i înapoi în prezent. Taehyung îl lasă blând pe Jeongguk jos, ajutându-l să-și recapete echilibrul, după care amândoi se întorc spre direcția de unde vine sunetul.

Cei doi băieți rămân cu gura căscată când văd cine e persoana care le-a întrerupt micul moment.

"C-Chaerin?" se bâlbie Taehyung, apucându-l imediat pe Jeongguk de braț și lipindu-l de el.



A/N: Taekook Mafia AU/drama/romance + getting back together sau Taekook paid assassin AU/drama/romance + ceva carantină și mesaje/poze?

Oare destinul e cel gelos pe noi? - K.TH/J.JK [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum