55.

714 51 12
                                    

"Amintește-mi, câte pahare ai spart în seara asta?" întreabă Jin încruntat cu mâinile în șolduri.

"Ăhm," se scarpină Namjoon la ceafă. "Am pierdut numărătoarea."

"Exact," răspunde el sec. "De ce sunt oare împreună cu tine?" își freacă Jin mâinile de față, dându-se bătut și privind în continuare cioburile de pe jos care aproape că râdeau de el.

"Pentru că mă iubești," dă Namjoon din gene ca un copil care vrea să fie iertat.

"Din păcate," râde și Jin.

În cealaltă parte a bucătăriei, Yoongi și Hobi se ceartă pe ce gustare să aleagă pentru vizionarea filmului ales anterior de Jimin, ignorându-i complet pe Jin și Namjoon care încearcă să curețe mizeria cauzată de pe Namjoon în cel mai scurt timp pentru a nu pierde începutul filmului.

Jimin, așezat deja pe unul dintre cele două fotolii din sufragerie, rânjește înfruptându-se cu popcorn și urmărindu-i cu privirea pe Taehyung și Jungkook care se purtau adorabil stând lipiți unul de celălalt pe canapea. Nu putea să nu se bucure la vederea afecțiunii dintre cei doi, era ca și cum ar vedea un film romance, dar live, în fața ochilor lui. Poți să-l numești băgăcios, dar nu e în fiecare zi să poată fi martor la fericirea comună a prietenilor săi. Doar de-ar putea și el să le spună ce are pe suflet... E sigur că l-ar asculta, dar nu vrea să le strice buna dispoziție. Poate altă dată, se gândește el zâmbind îngândurat.

Yoongi îi dă o palmă ușoară peste picioare, făcându-l să tresară și să scape o parte din floricele pe jos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yoongi îi dă o palmă ușoară peste picioare, făcându-l să tresară și să scape o parte din floricele pe jos. "Dacă te-ai fi dat să trec, nu s-ar mai fi întâmplat asta," comentează el.

"Hei, nu e corect. Du-te și fă-mi altele!" spune Jimin contrariat, bosumflându-se.

"Arăt eu a slujitor?"

"Atunci măcar ajută-mă să strâng aici, e și vina ta!" arată el spre dezastrul de la picioarele sale. Yoongi aruncă o privire spre locul unde au căzut floricelele, ridică din umeri și se așază pe celălalt fotoliu, "Lasă-le acolo," zice într-un final.

Jimin își ridică mâinile în aer, dându-se bătut. Pe Jungkook nu pare să-l deranjeze oricum. Și dacă da... e apartamentul lui, și le curăță singur când termină să se giugiulească cu iubitul lui. Jimin chicotește în sinea lui, atrăgând privirile tuturor. 

"Ați luat-o razna cu toții..." comentează Hobi, așezându-se pe canapea lângă Taehyung și Jungkook, urmat de Jin și Namjoon. "Dacă ai ajuns să râzi singur de nebun, e grav."

Jimin își dă ochii peste cap și apasă play pe Netflix. "Oh, mai tăceți și uitați-vă la film!" spune și adaugă mai pe șoptite, "Zici că vouă nu vă lipsește o doagă..."


*


După mai multe runde de căscat din partea tuturor, Namjoon se ridică leneș de pe canapea și oprește televizorul, spre nedumerirea și dezacordul tuturor.

Oare destinul e cel gelos pe noi? - K.TH/J.JK [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum