34.

720 53 3
                                    

@ VogueKorea

Liked by jennie, hatersfakers, ilovefashion, jackson

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Liked by jennie, hatersfakers, ilovefashion, jackson.21 and 2.781.299 others

VogueKorea Celebrul fotomodel Lalisa a acceptat pe ultima sută de metri să participe la prezentarea de modă din această seară. Mulțumim pentru colaborare! Asta înseamnă profesionalism;)


Comments disabeled


*


"Mi-au închis în nas," spune Hoseok uimit, cu gura căscată, nevenindu-i să creadă. "După toate câte am făcut pentru ei, după toate nopțile nedormite lucrând, asta merit? Cel puțin puteau să mă asculte!" continuă el indignat.

Yoongi își pișcă vârful nasului și oftează, întinzându-se pe spate pe canapeaua tare. "Și mie mi-au închis. Presupun că au nevoie de timp să proceseze trădarea..."

"Trădarea?! Ce-i ăsta? Un serial?" pufnește Hobi, aruncându-se pe cel mai apropiat fotoliu. 

Jimin se uită la ei, înclinându-și capul într-o parte, "De ce ați venit? Puteați să-l lăsați pe Tae, adică e problema lui, dar de ce v-ați risca și voi serviciul?"

"Pentru că asta fac prietenii, Jimin, tu ce ai fi făcut dacă unuia dintre noi i s-ar fi întâmplat ce i se întâmplă lui Jeongguk? Ce ai fi făcut dacă erai în locul lui Tae?"

"Bine, bine, am înțeles." Jimin oftează și își închide ochii. Nu a dormit deloc aseară, având grijă ca Jeongguk să nu facă vreo prostie și obosolea îl cam prinde din urmă.

"Hei," îi atrage atenția Yoongi, "până la urmă care e faza cu băiatul ăsta, Minho?"

"E o poveste lungă... și nu e povestea mea ca să pot s-o dau mai departe. E alegerea lui Jeonggukie dacă vrea să spună."

"Am înțeles, Jimin, stai liniștit," intervine Hobi.

"Tot ce pot să spun e că l-a marcat. După tot ce i-a făcut Minho nu a mai fost la fel... până la Tae. Bănuiesc că... poate așa a fost destinul. Poate lucrurile trebuiau să se întâmple așa ca ei să se întâlnească."

"Bleah, când ai devenit așa siropos?" se strâmbă Yoongi.

Jimin râde, relaxându-se. Se bucură atât de mult că cei doi sunt aici. "Nu te obișnui așa, sunt doar obosit și vorbesc prostii."


*


@ jiminie.park

Liked by seokjinnie, namjoon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Liked by seokjinnie, namjoon.kim, yoongi.dontfuckwithme, jung.hoseok and 18.934 others

jiminie.park get yourself friends like mine:)


Comments disabeled


*


seokjinnie

CÂND MĂ VEZI, AI FACE BINE SĂ FUGI!

jiminie.park

ăhm... ce am făcut?

seokjinnie

întrebarea e ce nu ai făcut???

nu m-ai sunat să mă anunți că au venit Yoongi și Hobi în vizită

jiminie.park

oh, asta... mhmmm păi dacă tot ai deschis subiectul, a venit și Tae

a, da, iar Minho i-a dat mesaj lui Jeongguk...

seokjinnie

POFTIM?!

MI-AI PIERDUT CUMVA NUMĂRUL DE TELEFON?

CE SUNT EU AICI? STATUIE?

jiminie.park

scuze, hyung, s-au întâmplat multe în ultimele 12 ore...

te sun să-ți povestesc totul

seokjinnie

nu te obosi, îmi spui față în față

eu și Namjoon suntem pe drum!



A/N: următorul capitol e posibil să fie destul de lung! doar atât spun:3

Oare destinul e cel gelos pe noi? - K.TH/J.JK [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum