,,Takže," začal Tony, když se posadil naproti nám ke stolu a podal mi pampeliškový čaj. Hnusná zelená břečka z pampelišek, takto bych to definovala.
,,Co tady děláte?" pokračoval s podezíravým pohledem.
,,Řekl jsi své dceři, že jsem mrtvá?" zašeptala jsem k němu popuzeně a nevěřícně nakrčila obočí.
,,Ty jsi byla mrtvá," objasnil mi.
Jako bych popírala vlastní smrt a on ji jen zveličoval. Nepopírám svůj hrob, pouze skutečnost, že věřili v mou smrt. Myslela jsem, že mě třeba budou hledat... A ne plakat nad mým hrobem.
,,Víš, kde bychom našli ostatní Avengers? Tady by se člověk evidentně krve nedořezal," prohodila jsem otráveně. Nechtěla jsem oxidovat někde, kde jsem nebyla vítána a s radostí přivítána.
,,Nejsem ti dost dobrý?" vyjekl Stark.
,,Tony," napomenula ho Pepper a podala mu šálek kávy. Posadila se vedle něj a Morgan si vyhoupla na svůj klín.
Skvěle. Krásná šťastná rodina Starků. Kdo by to byl čekal? Že zrovna Tony Stark se usadí a založí rodinu. Krásná a zářivá budoucnost! Kterou teď budu muset zničit. Vlastně, opět. Vždycky vlezu někomu do života a zničím ho.
,,Možná raději půjdu," šeptla jsem a prudce se zvedla od stolu.
,,Kaitlyn!" pokusil se mě v rázném odchodu zadržet Steve.
,,Jdeme pryč," pokusila jsem se ho přesvědčit. Do očí se mi hrnuly slzy. Najednou to bylo až moc emocí a realita se na mě valila neuvěřitelnou silou, kterou jsem nemohla ustát.
Avengers se opravdu rozpadli.
,,Nemusím rozvracet další rodiny jen pro svou sobeckost. Zvládnu to sama, ostatně jako vždycky. Promiň, že jsem vám zase vlezla do života," popotáhla jsem a zmizela z jídelny.
Propletla jsem se chodbami opravené a zrekonstruované vily a vydala se k hlavnímu východu. Slyšela jsem Steva jak za mnou volá a Natashin vzdech. Co čekala? Že to bude opravdové krásné shledání? To sotva. Já nikdy nepřináším dobré zprávy.
Zadržel mě až hlas Tonyho.
,,Když jsi naposledy něco 'zvládala' sama, skončila jsi na nemocničním lůžku. Ať už se jedná o cokoli, musí to být závažné, když tě to vytáhlo z hrobu a ty to ROZHODNĚ nezvládneš sama," řekl a ukázal na mě prstem, aby dodal na vážnosti svých slov.
,,Tony," vydechla jsem přiškrceně a zorné pole se rozmazávalo pod náporem slz.
,,Co se to s vámi stalo?" zeptala jsem se zklamaně a utřela si slzy do rukávu od trička, které jsem si v letounu převlékla. Steve mě přesvědčil, že není úplně formální chodit na návštěvy starých známých v pyžamu.
,,Odešla jsi. To ty jsi se změnila. My? My jsme se jen pokusili následovat tvého příkladu. Každý zmizet. Povedlo se, tedy alespoň mně," řekl a s mírným úsměvem se rozhlédl po svém domově.
,,To jsem nechtěla. Nechtěla jsem vás zranit, ale okolnosti mi nedaly na vybranou," povzdechla jsem si a objala si trup rukama.
,,Okolnosti? Zabouchla jsi se do Barnese," podotkl.
Vzpomněla jsem si na Barnesův skoro dokanlý obličej a skoro dokonalé chování. Byl gentleman i přes můj odpor k němu. Byl dokonalý i přes tu spoustu jeho nedokonalostí. Ale já k němu nechtěla nic cítit. Viděla jsem jen to špatné, protože tomu dobrému jsem nevěřila. I tak mi utkvěl v paměti až nezdravě dlouhou dobu a ten pocit, když se naše rty jedinkrát spojily, byl nezapomenutelný.
,,Jo," připustila jsem tiše s rumělcem ve tvářích.
,,Je mi to moc líto, Tony," vydechla jsem a vpadla mu do náruče. Pomačkala jsem tak jeho oblek a slzami zmáčela jeho košili.
,,Mně taky, Kaitlyn. Mně taky," zašeptal a políbil mě do vlasů. Byl jako můj táta. Nebo velmi povedený strýček.
,,Barnes tě hledal. Dlouho. A věřil, že tě najde. Kde jsi byla?" zeptal se po chvíli ticha.
Odtáhla jsem se a podívala se mu do očí. Opravdu mě James hledal?,,V klášteře klarisek v Anglii," vydechla jsem.
,,Kde je teď on?" zeptala jsem se po chvíli opět já. Možná můj hlas podkreslil strach o Barnesovo zdraví, nebo to bylo zoufalství z rozpadu skupiny hrdinů, který jsem způsobila.
,,Jediný, kdo ví o poloze všech Avengers je Wanda. A Wanda je s Visionem ve Skotsku. Možná najdeš odpovědi právě tam," řekl.
,,Wanda," zopakovala jsem tiše.
,,No jistě, Wanda!" vykřikla jsem nadšeně.
,,Málem bych na ni zapomněla."
,,Raději najdi ji, než Barnese. Ten ti nepomůže. Po tvém odchodu byl...zvláštní. Rozhodně tě nehledal, aby pokračoval ve vašem románku. Spíš, aby-"
,,Děláš si srandu Tony?" přerušila jsem ho nevěřícně. Obviňoval Jamese, nevěřil mu. Nevěřil, že by mohl existovat člověk, který by mě hledal.
,,Ale Hydra padla. Nic jako Hydra už není!"
,,Tím bych si nebyl tak jistý. Pojď, zavoláme Furymu a já ti to všechno vysvětlím. To víš, svět se změnil," prohodil.
,,A jak tak koukám, tak lidé s ním, co?" uchechtla jsem se podezíravě.
,,Ach ano. Lidé s ním," přitakal.
Nelíbilo se mi jeho chování. Tohle nebyl on. Už se otáčel, že se vrátíme zpět do kuchyně, když jsem pevně chytila jeho rameno a za doprovodu fialového problesku v mých očích jsem se mu podívala do hlavy.
Je nebezpečný a já nedovolím, aby ho už víckrát potkala. Tohle je jediný způsob, jak ochránit Kaitlyn a Morgan. Navíc to nebylo poprvé, co jsem lhal.
Rychle jsem pustila jeho rameno a nenávistně se na něj podívala.
,,Kait-" nestihl ani doříct mé jméno a už jsem vybíhala z jeho domu.
Zrádce.
ČTEŠ
Obchodník se životem (Avengers)
FanfictionMožná už mě znáš. Možná se teprve setkáváme. V obou případech tě zdravím. Abych vše uvedla na pravou míru, začnu od posledního konce, který byl začátkem dnešních problémů. Byly Vánoce, Štědrý večer, když jsem spáchala ten neodpustitelný čin. Až moc...