*<sixth>*

317 28 0
                                    

,,Kaitlyn," ozvalo se tiše vedle mého ucha a na mém rameni najednou spočinula silná ruka.

,,Spím," řekla jsem a pokusila se ruku setřást.

,,Musíme za Starkem, pamatuješ? Do Malibu."

,,Řekněte mu, ať jednou zvedne ten svůj egoistickej zadek a přijede za mnou. Já nikam nejdu," zamumlala jsem.

,,Vůbec jsi se nezměnila," povzdechl si.

Najednou jsem ucítila prudké trhnutí a než jsem se nadála, byla jsem v jeho náruči. Automaticky jsem mu obmotala ruce kolem krku.

,,Panebože, hlavně ne studenou sprchu!" vyjekla jsem a otevřela oči.

,,Neboj. Na to nemáme čas," prohodil a odnesl mě z domu Bartonových.

Na louce před námi už byl připraven quinjet. Nedaleko od něj se Natasha a Clint loučili s rodinou.

,,Jsem v pyžamu. Nemůžu jet na misi v pyžamu," podotkla jsem a upřela pohled do Stevových očí.

,,Nebylo by to poprvé."

,,Taky ses vůbec nezměnil," uchechtla jsem se a postavila se na vlastní nohy. Do bosých chodidel mě zašimrala orosená tráva a já se pomalu vydala k jetu se Stevem v závěsu.

Naposledy jsem s mírným úsměvem zamávala Lauře, Lile, Jasperovi a rozespalému Nathanielovi a vydala jsem se se zívnutím do jetu, kde jsem se svalila na nejbližší sedačku.

Do Malibu je cesta dlouhá a můj spánkový deficit není to, co byste chtěli zažít před záchranou světa.
Zapřela jsem se do koženého potahu sedačky a zavřela oči.

,,Kaitlyn?" objevilo se přede mnou mé já.

,,Proč jsem odešla?" zeptala jsem se jí.

Sklopila svůj modrozelený pohled k zemi a neznatelně pokrčila rameny.
,,Nechtěla jsem jim ublížit."

,,Měla jsem tehdy v té koupelně zemřít," řekla jsem smířeně.

,,Čemu bych tím zlepšila? Akorát jen napomohla konci světa," podotkla.

,,Možná...že já jsem důvod konce světa," utrousila jsem s lehkostí v hlase, ale tíhou v duši.

,,Byla to jen otázka času. Proč si to tedy pořád vyčítáš? Třeba to není tvá vina," pokusila se mě respektive sebe uklidnit.

,,Ale ano, je. Narušila jsem pravidla Vesmíru a skutečnosti, překódovala jsem čísla reality..." povzdechla jsem si.

,,Kéž bych tam mohla být s tebou," řekla tiše.

,,Kéž bych tady vůbec nemusela být..."

Obchodník se životem (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat