Cali- co ?

2.8K 79 2
                                    

Po cca hodině jsem slyšela ránu, dveří od našeho bytu. Vzala jsem talíř kde bylo mé jídlo a odnesla jsem ho do myčky která se nacházela v kuchyni.
_______________________________

,, No čauuu" slyším za sebou Lauru. Ani se nemusím dívat do té krásné tváře a vím že má úsměv od ucha k uchu.
,, Ahoj Lálo, tak co...." odmlčela jsem se nevěděla jaká otázka bude lepší..
,, ...jak se máš ?" Druhá varianta vyhrála. Na tu první se zeptám někdy jindy.
,,joo.. jde to ty ? "
,,taky " konečně jsem se na ní otočila a usmála se na ní.

,, Helee dneska večer Calin pořádá párty, pozval nás tam" Cal- co?
,, než něco namítneš, je to na ukončení ročníku malá chlastačka."
,,pojď bude sranda.." jako minule kdy jses tak zřídila že jsem tě táhla viď? No ale dlouho jsem nikde nebyla.. nemuselo by to být na škodu se zas někde ukázat..
,, v kolik a kde to je ?" Viděla jsem v Laury očích nadšení a radost ?
,, je to kousek za Brnem, Calinův kámoš to pořádá." Calin to je to jméno. Jméno nebo přezdívka ?
,,ok no" Laura zapištěla a vlítla mi do objetí.
,,ale slibuješ že mě tam nenecháš samotnou?" Znělo to spiš jako otázka než rozkaz.
,,ano ano ano slibuji" stejně mě ani neposlouchla... určitě v hlavě už vybírá oblečení na večer.
,,a v kolik teda ? "
,,v 7 pro nás přijede Calin"
,, kdo je ten Calin? " prosím ať to není nějaký mega divný cápek.
,, v pohodě týpek dneska ti ho ukážu"

Je 17:39 a já ležím na svoji posteli a tvořím si v hlavě různé teorie jak se v noci dostat domu. Laura už se chystá, asi bych si taky mohla jít dát sprchu.

Nějak nebudu řešit oblečení prostě si beru uplé černé džíny s díry na kolenou, bílý crop top, náhrdelník s ,,A" . Mé oříškově hnědé vlasy jsem nechala rozpuštěné na ramenech, ale pro jistotu jsem si na ruku dala gumičku.
Kdo ji nenosí na ruce že ?

Už snad půl hodiny sedím v obýváku na gauči a hraju nějakou stupidní hru na mém telefonu.
Je za deset sedm a Laura vychází z pokoje.
,,No tak jak vypadám? " nazdvihla obočí a s malým úšklebkem se na mne podívala.
,,sluší ti to" zírala jsem vážně jí to slušelo. Uplé černé šaty končící v půlkou stehen, její špinavě blond vlasy v copanu a k tomu boty na menším podpatku.
,,děkuji" řekla s úšklebkem
,, tobě to taky moc sekne " obě jsme se tomu zasmáli.

Obula jsem si své vans boty a šli jsme před byt, kde měl čekat ten "slavný" Calin nebo jak se ten človíček jmenuje.

Před bytem byla černá dodávka. Docela jsem se lekla ale Laura mě táhla za ruku takže asi věděla kam jde. Nechala jsem se tedy táhnout až k autu.
Z auta vystoupil muž tak našeho věku možná tak rok dva starší, měl černé vlasy a tmavě hnědé oči.

Laura mu hned skočila kolem krku, takže domýšlím že je to právě onen chlapec který ráno byl u nás doma.
,,Caline tohle je Anastázie" představila mě úplně nesnáším když mi někdo říká Anastázie a ona to dobře ví...
,,jen Ann" podala jsem mu ruku a nepatrně jsem se usmála. To co uděl mne ale zaskočilo... místo podání ruky mě v sevření objal. Zpamatovala jsem se a hned mu to opětovala.

Už jedem asi 10 minut ? Jedem po dálnici na Břeclav, tady to znám až moc dobře. Jako malá jsem tady jezdila s Tátou do práce, když zrovna neměl kdo mě hlídat. Jezdila jsem ráda, aspoň jsem poznávala něco jiného než můj pokoj a zahradu za barákem.

Sjeli jsme z dálnice a jeli jsme na Telnici ?
Přijeli jsme k většímu baráku, vyšli schody do druhého patra a zazvonily. Už šel slyšet hluk z pozná dveří.
————————————————————————
x
x
Budu se snažit vydávat kapitoly co nejčastěji😊
Jinak nějaký ohlasy na to ? ✌🏻😄

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat