,, vždy to bylo o rodině, teď ne. "
o kom to tedy bylo ?
Díval se před sebe do blba.
,,o kom to bylo ? " zeptala jsem se potichu.
———————————————————————,,o tobě " řekl a podíval se na mě.
V jeho očích byl vidět strach, ale ne jako když se probudil.
Byl jiný.
Nevěřícně jsem se na něho dívala, po chvíli jsem ho vtáhla do obětí.
To mi vždycky od Laury pomáhalo.,, to bude dobrý " snažila jsem se ho uklidnit.
,,taky jsem měla noční můry. Nikdy ale nedopadly dobře, většinou se plnily. "
,, jednou se mi zdálo že Táta zlitej přijde domu, přijde do mého pokoje a zničeno nic, ve spánku.. mě chytne pod krkem a začne mě dusit" začali mi téct horké slzy při vzpomínce na minulost.
,, o týden později..." přerušila jsem se,,o týden později, se to stalo. " pro změnu jsem se já dívala do blba.
Jeho mohutná ruka jezdila po mých zádech nahoru a dolu.
,,můj otec taky pil, někdy až moc. Když jsem nepřišel domů do dvou do rána, seřval mě, někdy i zbil."Dal hlavu na mé rameno a pokračoval.
,,nevydržel jsem to, musel jsem pryč. Proto bydlím s babičkou. " už to dává smysl.,, s rodiči jsem se hádala, až moc. Nevydržela jsem to, proto jsme s Laurou odjeli z Pardubic do Brna. "
Otřela jsem si slzy, zvedla hlavu a podívala se do jeho očí.Lehl si, chtěla jsem si lehnout zase na druhou půlku ale přitáhl si mě k jeho tělu.
,,děkuju" zašeptal mi do vlasů
,,dobrou"
,,dobrou princezno" přitáhl si mě k sobě blíž a s těmito slovy jsem padla do říše snů.
Sluneční paprsky mne pálili do očí, abych tomu zabránila otočila jsem se na druhou stranu.
Počkat, kde je Petr ?
To to byl jen sen ?
Ne, to nemohl být sen, pamatuju si jeho slova včera v noci..
Vážně to byl sen ?Neochotně jsem vstala, došla ke skříni, oblékla jsem si tričko a šla do kuchyně. Zapla jsem kávovar a došla do lednice pro mléko, zavřela jsem ji a všimla si dvou papírku pověšené magnetem na lednici.
~Ahoj Ann, odjíždím na týden s Calinem do Prahy. Ráno jsem ti to chtěla říct a vzbudit tě.... ale nechala jsem vás spát. :D
Až se probudíš zavolej, musíš mi to vysvětlit. ;)
Lála. ~Super to bude zas výslech, jak na policii.
Ten druhý?~ Anastázie,
Děkuji za nocleh.
Až se probudíš tak taky zavolej, půjdeme na oběd. :*
Petr. ~Super. Je deset takže asi výslech pak zavolám Petrovi.
,,no taak Laurooo zvedni too" naštvaně jsem zařvala po celým obýváku.
,, čau čaau" konečně
,, no ahoj"
,,kam jste jeli ? " doufala jsem že si nevzpomene na ráno, proto jsem navázala konverzaci jinde.,, jeli jsme na výlet..."
Proč mi to neřekla dříve ?
,, aha "
,, jo a co to ráno? " ani jsem ji nemusela vidět a vím že se šibalsky usmála.,, večer neměl kde spát.. tak jsem nechala spát na druhé půlce postele" na slovo půlka jsem dala vedší důraz.
,,jo to jsem ráno viděla, jak jste do sebe byly zamotaný....."
,, ale nic máš týden volnej byt tak si užívejte" zasmála se.,, Jojo děkuju, vzpomenu si na tebe až budeme po bytě chodit jen ve spodním prádle " řekla jsem ironicky, a protočila pro sebe oči.
,,vaše super plány nepotřebuji znát"
,, už budu muset pa pa užijte si to." Chtěla jsem ukončit tenhle nikam nevedoucí hovor.
,, papa. Ať Petr dlouho neč-" nestihla to doříct protože jsem jí to típla.
Blbá fakt. Musela jsem se sama pro sebe zasmát.Hned po prvním zvonění to vzal.
,, dobré ráno šípková růženko" musela jsem se usmát nad oslovením.
,, tobě taky "
,, jak ses vyspala ? " nejlíp za posledních dvacet sedm dní.
,, vcelku dobře ty ?"
,, s tebou nejlíp" zasmál se.
,, hele v kolik budeš připravena ? ",, v kolik bys tady byl?"
,, klidně hned? "
,, já se jen oblíknu, aa...jdu před barák ? "
,, ok budu tam ",, dobře " típla jsem a odešla do pokoje se obléknout.
Oblečení neřeším vzala jsem si džínový černý kraťasi , a bílí tílko, vlasy nechala rozpuštěný vzala jsem si ještě telefon, zamkla byt a šla.
Před bytem už stálo černé auto ve kterým seděl Petr. Otevřela jsem dveře u spolujezdce a nasedla do auta.
,,ahooj" zapínala jsem pás.
,,čau zlato, tak kam pojedeme ? " řekl s špetkou ironii.
,, je mi to celkem jedno, pane Adámku něco vyberte. "
,, paní Kučerová, doufám že víte zda necháte na vybranou mě, jedeme k Mekáči" nevydržela jsem a vybuchla smíchy.________________________________
Hellou ✌🏻
Nová menší kapitola zde.
Reálně je tady špatná Wi-Fi, alee to nebrání mi v psaní.... bcs si píšu všechno do poznámek v telefonu takže, v autě jsem napsala další 2 kapitoly.
Mno užívejte prázdninyy <33
Jo a děkuju za skvělé ohlasy ❤️😻
ČTEŠ
Anastázie ? 😳 ~stein27~
Fiksi PenggemarAž mě někde zajede šalina, chci aby všichni věděli kdo byla dvacet sedmička, koho byl symbol slunečnic a kdo věřil na Pegase. Pohlídají za mě kluky, babičku, mamku a fanoušky. Dej za mne pozdrav pegasům. .go read.🤪 •jedná se pouze o SMYŠLENÝ p...