Ty bys jí tady klidně i ohnul..

2.6K 79 6
                                    

Jeho oči ve kterých jsem se topila, jeho růžově napuchlý rty který chutnali tak dobře, dvě věci mezi kterými jsem kmitala.

Po chvíli se naše oči setkali.
_______________________________

Je pátek a právě sedíme v dodávce a jedeme směr Ostrava, kde dnes večer vystupují kluci.

Řídí David, vedle něj sedí Marek a všichni ostatní včetně mě sedí vzadu. Franta jede svým autem, prý ještě něco má.

,, kdy tam budem ? " zeptal se Petr jak nějaké ukňučené děcko.

,, půl hodina, ale ještě se stavíme na benzině" podíval se David do zpětného zrcátka.

,, už mě to nebaví " řekl potichu abych to slyšela jen já.
Prohrábla jsem stříbrné vlasy a smutně se na něho podívala.

Vystoupily jsme na benzině,
Petr si šel s Markem zapálit a já doběhla Lauru s kterou jsme šli koupit kafe.

,, prosím, šest latteček" paní se na nás dívala jak na mimozemšťany ale zaplatily jsme a šli dělat kafe jak pro sebe tak i pro kluky.
Šla jsem ještě na záchod a Laura zatím klukům odnesla kafe.

Před benzínkou čekala jaká si partička kluků,  když jsem kolem nich procházela jeden se zvedl a šel vedle mě.

,, Tomáš jméno mé. Jak se jmenuje kráska ? " nazdvihla  jsem obočí, jestli to mysli vážně.

,, Anastázie" špitla jsem že se divím že to slyšel.

,, krásné jméno. Pojď se mnou představím tě " vzal mě za ramena, čím otočil můj směr chůze a vedl mě k jeho skupince kamarádů.

,, Zlato " slyšela jsem za sebou křik.
Běžel za mnou Petr.

,, dej si odstup už někoho má. " vyjel na jaksi nazývaného Tomáše, Petr.
Vzal mě za ruku a vedl k autu.

,, děkuju" špitla jsem
,, za nic " usmál se sladce, teď byl on první co prolomil mezeru mezi našemi  rty.
Nalepil mě na stěnu benzínky,furt nás pozorovali ty kluci..

,, kočko pojď jim ukázat že patříš jen mě " snažil se jazykem dostat do mé pusy, povolila jsem a naše jazyky začaly mezi  sebou válčit.

,, Petře děláš si prdel ? Ty bys jí tady klidně i ohnul." Lekly jsme se oba dva, proto jsme se od sebe odlepily.

,, počkej si na hotel po show... a pojďte už" řekl podrážděně Calin.

,, ten má zase náladu"
,, asi mu Laura nedala " ušklíbl se Petr a šli jsme směrem dodávka.

V Ostravě:

Přijeli jsme před jakýsi klub kde už stálo pár fanynek, Petr, Calin a Marek se šli fotit a my vytahovaly batohy.

,, neměli by to dělat oni " řekla naštvaně Laura a vytahovala poslední tašky.
,, asi jo ale jejich fanynky nepočkají" řekla jsem ze smíchem, když kolem nás procházeli holčiny který se s nimi fotily.

,,hele jestli s námi máte nějaký problém tak ho pojďte řešit. Jestli se nepletu tak vy s kluky nemáte nic společného." Dokončila svůj proslov slečna, která se před chvíli fotila s kluky.

,, máš pravdu " odpověděla jsem jí a padala batoh Petrovy který právě k nám přišel.
,, dík zlato" letmo mi dal pusu do vlasů, čehož si všimli ty děvčata. S otočením a pohozením vlasů odešli.

Kluci dělají zvukovku a my s Laurou sedíme na sedačkách v backstagy.
Slíbili že pro nás pak dojdou a půjdeme si dát věci na hotel.

,, hele ale večer se půjde-..." rozrazily se dveře od backu. Ve dveřích stál hnědovlasý kluk, s hnědými oči.
,, sorry holky ale víte že tohle je backstage známých osobností a fanynky tady nemají co dělat " ušklíbl se.

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat