dream or reality?

1.7K 65 10
                                    

Tohle samozřejmě není všechno, je toho o mnohem více. Ale to jindy, nemám sílu vytahovat všechno najednou zpátky.

,,Ty blbko....."
___________________________

,,.... to jsi vážně tohle to všechno držela v sobě, proč jsi mi to neřekla dřív. Mohl jsem ti pomoct. " vtáhl mě do obětí, nechci ho nikdy pustit. Jeho vůně mě přitáhla do přítomnosti . už nechci vzpomínat, bylo shrnutí těhlech pár minut.

....

29.9
Je to tady, poslední rok na mé střední škole. Sice jsme začali až koncem září, i tak to bude povedený rok. Není to ale možné, někdy si vážně říkám jako kdyby tohle všechno bylo sen, jeden velký sen.

Za prve, tím ze jsme se s Laurou odstěhovali do Brna, našli školu, bydlení a všechno. Tak jsme začali žít, dalo by se říct nový život.

Za druhé obě teď vedeme šťastný život.

Za třetí ?

Našla jsem nejlepšího přítele na světě.

Nepřijde vám to jako sen ?
Proč mě jo ?
Takový ten sen co si představuje před spaním.
Mnoho otázek, žádná odpověď.

Sedám si do zadní lavice, naší třídy. Jsem na soukromé škole takže tady má každý jednu lavici pro sebe, aby jsme měli místo na všechno, nebo co.

,,dobrý den, vítám vás zpět ve škole "
....

,, a kde jsi ? " snažím se najít Petra v nákupním centru.
,, no tady " začne se smát, nevím jak se zrovna této chvíli muže smát ale zrovna teď na nej v plánu křičet nemám.

,, Péťoo, kde jsi" jsem totálně vyčerpaná, dvanáct hodin ve škole, a ještě hodinu hledat Petra po obchodáku. To jsem si rovnou mohla večeři objednat přes kurýra.

,,Ann otoč se " slyším za sebou jeho hlas. Který se směje, protože se tady naháníme už hodinu.
Otočím se a skočím mu do objetí, na něho jsem se celý den těšila.

,, hele už přijel, pojď" táhl mě Petr k autobusu který pravé přijel. Jsem unavená, unavená a vyčerpána. Potřebuji postel.
Sedli jsme si do zadní části autobusu, Petr vytáhl sluchátka a jedno mi podal.
,, počkej něco ti chci pustit" začne hledat nějakou písničku.

....a jestli mám z něčeho strach , tak teda krom toho že se bojím výšek a pavouků. Tak se bojím že, mě najednou máma probudí a budu zase v tom dětským pokoji. A zjistím ze tohle všechno byl jen sen. Ale byl to krásnej sen.....

Proč mi přijde ta písnička až moc povědomá?
Né podle hudby, či akcentu v té písni. Ale spíše textem, textem který detailně popisuje můj život. Bojím se toho že tohle všechno je jen sen, bojím se toho že tohle to je jen vymyšlený sen který si jen představuji.

,, co na to říkáš? " probere mě Petr.
,, je to až moc reálný, ale krásný. Co to je ?"
,, nový album" pyšné se usmál, věděla jsem ze na něčem dělá, ale že dělá na albu to né.
,, to bude dokonalý" řekla jsem i spíše pro sebe. A opřela hlavu o jeho rameno.

Po horké sprše jsem si vlezla pod deku a šla spát, jen jsem zalezla do postele tak přilezl purpur si lehnout ke mě.
,, nojo, když není doma paniček musíš usínat se mnou že ?" Nad tím jsem se jen pobaveně usmála, a zalezla do říše snů.
....

Ahoj, o dnešní on-line hodině angličtiny jsem dopsala tuto kapitolu. Říkala jsem si že ji vydám až zítra... alee vydávám ji už dnes.
Doufám že se líbí.💓
Pomalu a jistě se blížíme ke konci😶🥺
Názor na novou songu od Calina ?

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat