,, v pohodě ? " šeptnul František.
Jen jsem kývla na nesouhlas.
,,kde je záchod ? "
,,do chodby jediný dveře tam" kývla jsem a odešla.
_______________________________Už tady jsem tak půl hodiny, je mi blbě všechno co bylo v žaludku už bylo dávno v záchodový míse. Nevím proč mi je furt tak blbě, asi tím vzduchem.
Zvedla jsem se k umyvadlu a namočila si obličej. Sedla si vedle záchodu kolena jsem dala k bradě a u studených dlaždiček zavřela oči.Po pár minutách někdo zaklepal.
Nebyla jsem schopná slova, ten dotyčný pomalu otevíral dveře. Myslela jsem že to bude Laura nebo František, Marek by sem ani nedoplazil.
Zmýlila jsem se, stál tam on. Ten který na mne vyjel na balkónu.
,,už ti je dobře ? " kývla jsem na nesouhlas.
,,donesu ti prášek dobře? Nikam nechoď." Myslím že nejsem schopna k chůzi.Přinesl mi prášek a sklenici vody. Zapila jsem to a pokusila se o úsměv na poděkování.
,, nemůžeš tady spát..."
,, ...pojď donesu tě do postele" chtěla jsem něco namítnout ale v tu chvíli mě chytil pod koleny a na zádech a někam mě nesl.Položil mě na postel. Obyčejná postel. Donesl mi kýbl k posteli, měla jsem zavřené oči. Už jsem nemohla...chtěla jsem už upadnou do spánku ale zastavila mě slova..
,,hezky se vyspi princezno" s pusou na vlasy odešel.
•Sluneční paprsky mě probrali ze spaní. Mé oči jako první viděli neznámé prostředí, protřela jsem si oči zda to není ještě sen...ale nebyl.
Kde to jsem ?
Co se včera stalo ?
Kde je Laura ?..mnoho otázek žádná odpověď...
Vstala jsem s postele a ustlala ji aby se neřeklo.
Vyšla jsem z pokoje, všude byly rozházený prázdný flašky alkoholu nebo prázdný kelímky. Podle hodin v kuchyni bylo přesně za deset dvanáct.
Proč mě někdo nevzbudil?
Vešla sem do obýváku a tam stal on.,,dobré ráno.. nebo spíše poledne ?"
S úsměvem mě pozdravil.
Má krásný úsměv.
,,dobré. Co se včera stalo ? "
hned jsem vychrlila otázku.
,, asi jsi moc smíchala alkohol... " sbíral odpadky do pytle, rozhodla jsem se mu v tom pomoct.
,, asi hodinu si seděla v koupelně. Tak jsem tě odnesl do mé postele a nechal tě vyspat. " zastavila jsem se v pohybu. Počkat ten kluk co na mě řval na balkóně, se o mne postaral a nechal spát v jeho posteli?,,spal jsem jinde neboj" řekl zaraženě.
,,ne o to nejde... jen...děkuju. " podívala jsem se na něho. Konečně neměl brýle a já viděla jeho krásné modré oči.
Topila jsem se v nich.,,za nic" usmál se.
,,ty košťata jsem vyhodil v deset i s Laurou, hodím tě pak domů autem sám." Podíval se na mě, zda s tím takhle souhlasím.
Přikývla jsem, usmála se a začala dávat do pytle rozsypaný brambůrky.Někdo zazvonil, šel otevřít Petr.
,,pojď se najíst objednal sem pizzu" zakřičel na mě z kuchyně.
Ten člověk ví co je dobrý.Po snězení cele pizzi, jsem uklidila talíře.
,,pojď pojedeme, stavíme se ještě ve studiu."
Ok v jakým studiu ?
Něco mi něco mi nedochází?
... moc otázek žádná odpověď..,,ok už jdu " vzala jsem si svoje boty a jeden pytel z odpadky po včerejším večeru a šla z bytu.
Nesedli jsme k Petrovi do auta a rozjeli se směr Brno.
,,kolik ti je vlastně let ?" Zeptal se ale furt hleděl na cestu před námi.
,, devatenáct"
,,jsem si tipl dobře" usmál se... zase jeho dokonalý úsměv.
Po zbytek cesty jsme jeli v tichu, v pozadí hrály písničky z rádia.Stromy venku ubíhaly rychle, najednou jsme sjeli z dálnice a jeli do vnitra Brna.
Proplétali se různými uličkami,
až jsme zastavily před jaksi nazývaným 'studiem'. Petr vypl zapalování čímž vypl motor a vystoupil, aj já jsem vystoupila a šli jsme směr studio.Musím zjistit co v tom studiu dělají, doběhla jsem Petra a nepatrně jsem se ho zeptala.
,,na co je vlastně takový studio? " oči které celou dobu patřili jeho telefonu najednou zvedl a podíval se na mě.
,, nahráváme tam různé písničky... "
,, někdy tam jsou párty a taak" s úsměvem mi odpověděl.
,,tak to jo" řekla jsem s malým úsměvem, ale v mě hlavě se skládala skládačka všech informacích.
•Divné jména- spíše přezdívky.
•nahrávající studio...
•nahrávají písničky...mnoho otázek žádné odpovědi.
————————————————————————
Guys dobrý podvečír👋🏻Zatím se mi daří každý den jedna kapitola, uvidíme do budoucna.😂✌🏻
ČTEŠ
Anastázie ? 😳 ~stein27~
FanficAž mě někde zajede šalina, chci aby všichni věděli kdo byla dvacet sedmička, koho byl symbol slunečnic a kdo věřil na Pegase. Pohlídají za mě kluky, babičku, mamku a fanoušky. Dej za mne pozdrav pegasům. .go read.🤪 •jedná se pouze o SMYŠLENÝ p...