~ betrayal? ~

2.2K 83 13
                                    


,, cože " zalapal po dechu.
Že by ho to překvapilo?
,, slyšel jsi " řekla jsem asi až moc suše.

To co udělal jsem od něho nečekala,

—————————————————————-

.....vtáhl mě do objetí.
,, doprdele vždyť já to mám stejně " pošeptal mi do ucha.
I přes uplakané tváře jsem se musela radostí usmát, z důvodu že to cítíme stejně.

On byl ten co propojil naše rty v jedny, já jen spolupracovala a užívala jsi to že můžu být v jeho přítomnosti.

.

Měsíc,
měsíc uběhl od incidentu s Petrem, též měsíc uběhl od toho co jsme se s Petrem dali do hromady.
Laura s Calinem nám to přejí, vlastně všichni.

S Martinem jsme se začali bavit, je to vlastně teď můj dobrý kamarád. Zjistila jsem že není takový jako na první pohled vypadá, je to vcelku hodný a slušný klučina.

Trochu jsme se sblížily a tím zjistila že chodí na gympl v Praze.
Nebo že má holku, jmenuje se Sára a je o pár měsíců mladší jak on, též bydlí v Praze ale nebydlí spolu.
Taky že pochází z Vrchlabí
Ale teď už tam má jen taťku.
Prostě jsme se poznali víc a jsem za to ráda.

,, zlato ? " vyrušil mě Petrův hlas z přemýšlení.
,, ano" otočila jsem k němu hlavu a čekala na odpověď.
,, Marek nás dneska pozval na narozeninovou party , k němu." Ach zase alkohol.
,, chceš jít?" Podíval se váhavě, ale nechcu jeho ani Marka zklamat.
,, jo půjdeme " usmála jsem se na něho, on mi to opětoval a dál se věnoval svému displeji.

Stojíme před velkým domem který vlastní Marek, na sobě mám černé uplé šaty které dosahují jen do půlky stehen.
Petr má na sobě to co vždycky, černé rifle a mikina.

Dostala se ke mě informace že by dneska mohl přijet i Martin se Sárou, konečně bych měla možnost ji poznat.

Vešly jsme do otevřených vchodových dveří, hned na mne padnul smrad z alkoholu, potu, cigaret a trávy.

,, tak jsi přišlaa" řekl hlas, ihned jsem poznala že to je Marek.
,, jo máš mě tu" dala jsem ruce v obratné gesto a objala ho.

Po asi půl hodině přijel očekávaný Martin,
,, ahoj" skočila jsem do jeho obětí.
,, kde máš Sáru? " udělala jsem psí oči.
,, baby, omlouvám se Sára musela na Moravu za rodinou. " v očích mu byla vidět lítost.
,, to nic..." usmála jsem se na něho,
,,....představíš mi ji jindy" dal své paže kolem mých ramen a táhl směr obývák.

,, já už nechcu" odmítla jsem flašku která kolovala v našem ' kolečku' na sedačce.
,, ale dejsii" žadonil opilí Marek,
,, nechcu vážně " odstrčila jsem flašku, kterou mi držel před obličejem.

Kde je Petr ?

Rozhlídla jsem se po partě, která seděla u sedačky ale nebyl tam.

Kam zmizel ?

,, kde je Petrr" zeptala jsem se Martina který seděl vedle mne, už se mi pletl jazyk.
,, nevím "
,, jdu se po něm podívat" opřela jsem se o Martinovo stehno, čímž jsem dostala vedší stabilitu. Vstala jsem ze sedačky a vydala se hledat Petra.

V dolním patře jsem ho nikde nenašla, prolezla jsem snad každou místnost, nikde nebyl. Aj na zahradu jsem šla, tam jsem našla jen opilé chlapce který to vážně až moc přehnaly s alkoholem.

Zbývá projít jen horní patro, kam se mi už vůbec nechce. Schody jsou tak dlouhé, že s alkoholem v krvi je asi nevyjdu.

Ale co když mu bylo blbě a někde na hoře sedí a potřebuje pomoct ?
Jediná návnada na to, abych vyšla ty schody.

Vyšla - doplazila- jsem se do druhého patra, jestli tady nebude.. nevím kam jít jinam ho hledat.
Přece by mě tady nenechal. ?
Nebo snad ano?

V prvních a druhých dveřích byly prázdný pokoje, ve třetích koupelna.
Už zbývají jen dvoje dveře a moje naděje na to že Petra najdu je furt a furt menší.

Po otevření dveřích jsem zjistila že jsem v jakým si kumbálu, byly tam různé košťata
-na zametání podlahy- vysavač a další věci na uklízení. Docela se divím že Marek tohle používá, že ví na co se to používá.

Poslední dveře, kde je moje naděje ?
Už dávno odešla, myslím že to bude další prázdný pokoj.

Po otevření dveří, jako kdyby mi zkameněli nohy, nemohla jsem jít pryč, nemohla jsem utéct, nemohla jsem dělat nic. Bylo to jako kdyby mne někdo přilepil mezi ty dveře, abych se na to všechno musela koukat.

———————————————————————
Dobrý večer 🤔
Dneska teda II. kapitola, baví vás to ?
Reálně mega moc mě těší ohlasy 🥰❤️
Tak Kapitola na dobrou noc 🌚❤️

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat