where is ?

1.4K 68 7
                                    

,, Petře tohle je Lucka, Lucko tohle je Petr."
Představila jsem je. Ty už se znají, netuším jestli moje debilní podvědomí má pravdu nebo ne.

,, my už se známe..."
----------------------------------------

Někdo mi zakryl oči, ah jak já tohle nesnáším. Snažila jsem se nahmatat něco čím bych danou osobu mohla rozeznat. Na ruce měl náramek, náramek který jsem dělala já.
,, Martinee" odkryji si jeho ruce z mých oči a skočím mu kolem krku.

,, jak pak se má naše dvacítka ? " dá mi pramen za ucho a divá se mi do očí.
,, dobře co pan mistr kutil? " mistr kutil proto, my si někdy zavoláme přes FaceTime, jednou jsem mu volala a on zrovna stavěl poličku. No náš hovor měl už 3 a půl hodiny a on nebyl schopen tu poličku postavit.

,, zatím žiju...." falešně se usmál, znám ho natolik dobře, že vím kdy lže.
,, Marťo, copak se děje ? " chytnu ho za ruku.
,, Sára.." šeptl skoro neslyšně.
,, co ze Sárou ? " netušila jsem jak to myslí.
,, Odešla definitivně" vytrh svoje ruce z mého sevření.
,, Marťiii to mi je líto..." netušila jsem co mu na to říct,
,, máš mě " vytáhla jsem ho do objetí, když ale musím uznat že mi to je taky líto. Nejenom kvůli Martinovi ale i kvůli Sáře byla to super holka, měla jsem ji ráda. A k tomu se k sobě kurevsky hodily.

nebudu lhát když řeknu ze to Laura trošku, trošku víc přehnala s alkoholem. Ale její tancování na stole bylo k nezaplacení, pak ji teda Calin sebral a už jsem je neviděla. Celou dobu se tu bavím s Marťasem , takže jsem ztratila i Petra.

,, hele a Ann? " zeptal se z ničeho nic Martin.
,, ano? " pokročila jsem obočí a čekala co z něho vypadne.
,, co to bylo za tu holku ? Jak pak divně čuměla na Petra " jo hochu, to je na dlouhé vyprávění.
,, bývalá nejlepší kamarádka... byly jsme spolu každý den, pak jsem našla Lauru a všechno se změnilo. Ale je to na delší vyprávění. To ti řeknu až v sobě nebudeme mít tohle " ukážu na flašku bechera která stojí na baru před námi.

,, jdeš si semnou.... za-zapálit ?" řekne Martin, už se mu plete jazyk.
,, j-jo jdeme " ukázala jsem ukazováčkem na hlavní dveře od klubu.
,, hele ale měli bysme najít Petra" řeknu zamyšleně
,, až dokouříme" navrhl Martin, s čím jsem nakonec souhlasila a nechala si zapálit cigaretu. Moc nekouřím, spíše vůbec. Pamatuju si že s mím astmatem to dělalo neplechu. Tak že jsem kvůli tomu jednou skončila i na pohotovosti, myslím.
Ale po tom co jsem se přestala bavit s Luckou tak jsem přestala i kouřit.

To mě dovádí k otázce, kde je Lucka?
A další otázka, kde je Petr ?

hah, někde spolu...
běž do piče teď na tebe nemám náladu.

,, Marineeee" zařvala jsem na Marka který právě vyšel ze dveří.
,, kde je Petrrr" byl taky na sračky vždyť sotva stál.
,, netuším" jedno slově odpověděl a zapálil si.
,, Marťo jdu dovnitř je mi zima" hodila jsem nedokouřenou cigaretu na zem, pro jistotu ještě zašlápla podrážkou bot.
,, počkej jdu s tebou " křičel za mnou Martin. Teď jediný můj cíl, najít Petra.

,, kde by mohl být ? " přemýšlím nahlas.
,, nevím tak ty zkus pravou část já projdu levou a bar.
Zakývám hlavou a rozejdu se do pravé strany klubu. Začíná se mi motat hlava. Alkohol v krvi a slabý tlak. Skvěle.

Projdu všechny sedačky aj stoly. Ale nikde není. Proto dojdu k baru kde jsme se rozdělili s Martinem.
,, nikde není " řekne Martin, který vypadá normálně. Teda přesně řečeno vypadá tak jako kdyby v krvi neměl žádný alkohol, ale s jeho rychlým metabolismem to je už možný.
,, tak já nevím, kde by mohl být ? " sednu si na barovou židli, bez šance. Všechno jsme prolezli.

,, počkat" záchody.
Rychle se zvednu ze židle, což se teda nelíbí mému tlaku. Ale to je teď vedlejší.
V hlavě se mi rodí tisíce možností o tom co by tam mohl dělat. Obávám se že první možnost je až moc reálná. Jen doufejme že si nic nevzal....

Rozrazím pánské záchody, ticho. Projdu všechny kabinky. Nikde nikdo. Jen ticho a šum hudby ze sálu. Začínám být v rozpacích. Zvednu telefon 3:49 ukazuje čas, vytočím jeho číslo ale neúspěšně. Hodilo se to do schránky, zkusím to znovu.
Zase schránka.
,, Ahoj Petře, prosím tě mohl bys zvednout ten zasranej telefon. Hledám tě v tom klubu, pamatuješ ? Slavíme moje narozeniny." Típnu to, ani jsem si neuvědomila že mi začali téct slzy.

Zkusím ještě dámské záchody ale pochyb-.............

---------------------------------

Co myslíte koho najde na dívčích záchodech ?

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat