memories

1.8K 61 3
                                    

,, ať jde do piči ona děvka" vykřikl a zase černo.

.................................... .............................

,, Petře už se probouzí" slyším tlumeně hlas Calina. Rozpadne se mi hlava. Po otevření očí zjišťuji že jsme v Brně u nás doma, respektive v mém pokoji.

,, No dobré ráno princezno" pohladí mě po hřbetu ruky.
,, a-ahoj" šeptnu, snažím se vybavit co se stalo. Ale nejde to, poslední si jen pamatuju jak mi začal Jakub nadávat že jsem si něco začla ze slavným. Což mi dochází že pro Petra, který nevěděl o co vůbec jde muselo být hrozné.

,, pr -promiň " vyhrknu najednou, při vzpomínkách.
,, prosím tě hlavně se za nic neomlouvej. Kolikrát jsem ti říkal že za všechno nemůžeš ty ? Ann za tohle jsi nemohla, nikdo netušil že ten dotyčný o kterým nic nevím, tam bude." Chytil mi obě ruce a nepřerušoval náš oční kontakt.

,, asi bych ti to měla všechno říct.."
chci mu vůbec vysvětlovat minulost?
Chci se zase do toho ponořit, když se mi to povedlo zadupat hluboko ve mě. ?
,, no to by bylo nejlepší " v jeho očích je vidět prosba, a strach ? Nevím asi se mýlím ale jedno co vím, že jemu mužů věřit .

,, když mi bylo patnáct, šla jsem na novou školu. Kde jsem se poznala s Jakubem, byl o dva roky starší. Měli jsme spolu Angličtinu, a v té hodině..

*,, psst, Ann" někdo šeptá moje jméno, což je paradox protože jsem tu vlastně jediná z naši třídy. Jako jediná jsem v pokročilé angličtině, ano slyšíte dobře taky to nechápu. Porozhlédnu se po třídě, zda nezjistím kdo na mě šeptem křičí.
,, hey tady " uslyším klučičí hlas za mnou.
,, na " podává mi papírek a dál se věnuje, učiteli který zrovna opakuje minulý čas prostý .

,, dneska jdeme do klubu, s Luckou. Pojď s námi. "

Zmateně jsem pozorovala papírek, myslel to vážně vždyť ani nevím o koho se jedna. Lucku znám, je to moje sousedka. Malá blondýnka, je o dva roky starší, hodně potetovaná a pirsingy všude, pusa,nos obočí. Má tmavě hnědý oči. Jako malý jsme dělali bunkry u nás na zahradě, pamatuju si že jsme jednou spadly do bahna a její čire blonďaté vlasy byly úplně hnědé. Nějak od doby co nastoupila na střední jsme se nebavili, chytila se špatné party. Teda aspoň špatné pro mě. Jí to vyhovovalo a vyhovuje do teď.

Vezmu propisku a dopíšu na papírek ,jo půjdu. ' otočím se a podám papírek zpátky klukovi v zadních lavicích. *

... od té doby jsem s Luckou a Jakubem chodila po klubech. Neřešila jsem co si o mne kdo myslí, prostě mi šlo o to se v pátek pořádně zlejt a v pondělí stihnout vstát na budík do školy. Takhle to šlo asi půl roku, v tu dobu jsem docela srala na školu. Spíš úplně. Šlo to takhle do doby než si mě ředitel pozval do ředitelny. Kde mi dal něco jako kázání a promluvení do duše" nadechnu se, z jeho výrazu nedokážu nic přečíst. Zmatenost?

,, po tom co jsem vyšla z ředitelny jako kdyby se mi něco v hlavě přeplo. Začala jsem byt jiným člověkem. Začala jsem se učit na každý den, spala u Laury a učila se s ní na testy. Zase se dostala do svých kolejí a byla premiantka třídy. S Luckou a Jakubem jsem se přestala bavit, spiš teda s Luckou protože s Jakubem jsem chodila. Ale nedalo se tomu říkat chození, furt jsem se vymlouvala na školu. A když už to bylo na hraně, Laura se za mě postavila že jsem u ní. V tu dobu se z nás s Laurou staly sestry. Začala jsem u ní, dalo by se říct bydlet. Protože rodiče mě vykopali hned po tom když se dozvěděli ským chodím. Ale to je další příběh " dívám se do zdi, musím to dokončit.

Jenom že tohle je jen začátek. Ozvalo se moje chytré podvědomí

,, Jakub to přestával tolerovat začal mi volat, psát a vyhrožovat i ve škole. Něco ve mne ho nechtělo opustit, ale procent bylo více na opak. Jednou když u Laury oslavovali Její narozeniny. Fotily jsme fotky, takový ty ,, cuple goles" . Jelikož jsme měli napito, tak nám nedošlo jaký z toho bude problém. A dali to na instastories. On se nasral, a začal mi volat. Nejlepší bylo když jsem ho místo Jakube nazvala Tomáši. To bylo už přes hranu. Dojel před Laury dům a zvonil dokud jsme neotevřeli.
On hned po otevření vlétl do domu a začal řvát na mne i na Lauru. Mě nazval děvkou a že mě už nechce nikdy vidět. Flakl mi facku, v tu dobu tam naštěstí byla Laura takže jsem nespadla do polospánku.

Od té doby jsem byla v depresích dalo by se to tak nazvat, spíše v úzkostech. Nemohla jsem vycházet z domu, přesně řečeno z Laury pokoje. Laura jednoho dne našla byt v Brně, z ničeho nic mě a ji sbalila a odjeli jsme. A kvůli tomu jsme tady. " dokončila jsem svůj manalog, o tom co se dělo v Pardubicích.

Tohle samozřejmě není všechno, je toho o mnohem více. Ale to jindy, nemám sílu vytahovat všechno najednou zpátky.

,,Ty blbko....."

......................................................
Dobré ráno,
hlásím se z další kapitolou, omlouvám se že takhle pozdě ale škola tenhle týden byla strašná . Pozitivní věc že od pondělí nepůjdeme do školy takže nejspíš dopíšu tuhle fp.
Jinak děkuju skoro za 4K přečtení ❤️❤️

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat