happy b-day for me

1.6K 61 3
                                    

,, nojo, když není doma paniček musíš usínat se mnou že ?"  Nad tím jsem se jen  pobaveně usmála, a zalezla do říše snů.
---------------------------------------------

,, zlatoo, všechno nejlepší " rozletí se dveře do kuchyně.
,, hodně zdraví , štěstí, úspěchů ve škole, a nás. " usmál se na mě, jak pětileté děcko.
,, nás?" Nejsem si jistá, tím koho pod pojmem nás má na mysli.
,, no přece, mě, puryho a diega." ten jeho dokonalý úsměv nikdy nezapomenu.
Rozběhnu se k němu do náručí, popravdě ? Úplně jsem zapoměla že mám dneska narozeniny.

,, jo a ještě něco "  zvednu hlavu abych mu viděla do obličeje.
,, dneska je v klubu oslava, pro tebe a Lauru."dořekl a dal mi pusu do vlasů.  S Laurou... protože  je narozená hned den po mě, proto.
,, ale to jste nemuseli" nechce se mi tam, ale vždyť to je tvoje narozeninová oslava tam musíš. Ozvalo se moje "chytré" podvědomí.

,, hele jo, z toho se už nevykroutíš. Dneska v sedm. "

Je půl sedmé a já si žehlím svoje oříškově hnědé vlasy.
Můj outfit ?
Černé šaty, které končí v půlce stehen. Jsou jednoduchý, a co si budem. Já nic moc vymyslet neumím. Ale v jednoduchosti je krása ne ? Nebo aspoň se to tak říká. Myslím.

,, Ann budeme muset jet" křičí Petr z chodby. Beru  si svoje Vansky a jdu.
,, jsem tu" jelikož jeho zrak pozoroval obrazovku telefonu, tak nepostřehl že jsem už hotová.
,, kuva" sjel mě pohledem nahoru dolů, a tak to zopakoval asi třikrát. Až jsem znervóznila že to je až moc, asi se půjdu ještě převlíknout.

,, hele počkáš ještě ? Vezmu si něco jiného" podám mu svou kabelku a odcházím do pokoje. Ale mezi dveřmi mě chytí ruka.
,, ne proč ? Vždyť- vždyť tohle je dokonalý" znovu mě sjede pohledem.
,, a není to až moc ? "
,, ne, Ann je to dokonalý " chytí mě za obě ruce, a nepřerušuje náš oční kontakt.

,, akorát "  dodá po pár sekundách.
,, budu si tě muset hlídat" přitáhne si mě blíž do polibku.

,, no čau " vyjekne Laura hned po to co vejdeme do klubu. Jsou tu snad všichni naší známí.  Ať kluci z Brna,  nebo kluci z Prahy. Co mě překvapilo, že přijeli i děvčata z Pardubic, jelikož jsme se posledních pár měsíců nějak nekontaktovali myslela jsem že mě a Lauru vystřihli ze života.

,, ahoj" řekla jsem menší blondýnce, která se na mne hned otočila. Nevím jak na mě bude reagovat, vždyť jsme se přestali bavit, po tom co jsem s nimi sekla a začala se věnovat na plno škole.
,, Ann" stáhla mě do obětí.
,, ani nevíš jak moc jsi mi chyběla " řekne když se odtáhne, má na rukách ještě víc tetování než si pamatuju.

,, vždyť ty mě taky " usměju se na ni, popravdě chyběla mi co si budem jen jsme spolu pár měsíců byly den co den.
,, a jak se máš? " optala se a upila se ze své sklenky, pochybuju že v tom není alkohol.

,, jo mužů říct že skvěle" když si vzpomenu jak se vlastně mám, musím se usmát. Jak říkám  jako ve snu.
,, co ty ? " tentokrat se nápojů ze své sklenky, ve které je třešňové vodka.
,, no tak našla jsem si přítele, otevřela tetovací salon a .." zastavila se, přišlo mi jak kdyby viděla mrtvolu. Podívala jsem se směrem kam se dívá. Proč se divá na Petra a proč stejný výraz má i on ?

Tady mi něco nehraje.

,, ahoj co tu děláš hledal jsem té " přišel nervózně Petr ke mě.
,, Petře tohle je Lucka, Lucko tohle je Petr."
Představila jsem je.

Ty už se znají. Netuším jestli moje debilní podvědomí má pravdu nebo ne.

,, my už se známe..."

-------------------------------------
Dobré poledne, hah další kapitola
Jak zvládáte školu ?  Užívejte 'prázdniny'😌
Jo a jinak na mém ig: @anna.mari.aa vyšel menší Edit na Petra🥰🥴
Hezky den ! 💖

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat