,, paní Kučerová, doufám že víte zda necháte na vybranou mě, jedeme k Mekáči" nevydržela jsem a vybuchla smíchy.
———————————————————————Středa:
týden uplynul jako voda, dneska měla přijet zpátky Laura s Calinem.
Celý týden jsme si s Petrem buď psaly nebo volali, někdy i přišel, zrovna dneska tady spal.
.,, no čaaauuuu" zařvala Laura která právě vstoupila do bytu.
,, čus čus" odpověděla jsem a šla ji pomoct s věcmi.,, tak co naše dvě hrdličky? " nadzdvihla obočí.
,, dobrý dobrý, s paní Kučerovou jsem vycházel celkem v klidu " zasmál se Petr který právě vstupoval do chodby.,, až na to že pan Adámek se moc roztahuje v posteli" řekla jsem ironicky a odnesla tašky do Laury pokoje
,, dobrý vaše noci nechme ve vašem pokoji"
Jak jako naše noci ?
Jak v našem pokoji ?
Snad mém ne ?
To že tady někdy byl neznamená že je to hned i jeho pokoj.,,Ann Posloucháš mě ? " zase jsem se až moc zamýšlela...
,, ne promiň co jsi říkala ? "
,, dneska večer přijde Calin.... "
,, jo v pohodě"Kam zmizel Petr ?
,, kde je ten debil ?" Laura byla překvapená z mého oslovení, blonďatého chlapce.,, nejspíš šel do pokoje" vstala jsem tedy od stolu a vydala se za Petrem do SVÉHO pokoje.
,, hele nechte mě aspoň vyspat jo. Nebuďte moc hlučný " zařvala za mnou Laura, nad tím jsem jen protočila oči.
Padla jsem otráveně na postel .
,, copak se stalo? Jste se pohádali nebo co ?" zeptal se, onen chlapec který byl zmuchlaný v mé peřině.,, už mě to nebaví, jak furt má ty debilní narážky na náš 'vztah ' Který vůbec neexistuje "
,, vůbec netuším jak došla k tomu že spolu něco máme." povzdechla jsem a podívala se do těch nádherných očí.,, co když jim trochu zamotáme hlavu ? " ušklíbl se a já jen jsem nazdvihla obočí...
Jak to myslí ?
,, pojďme hrát že spolu něco máme." Šibalsky se usmál a já se začala smát.
,, ale "
Háček, vždy se někde skrývá.,, musí to být jako doopravdy"
,, musíme to hrát jako by to bylo opravdový " dodala jsem za něho.
Přikývl na souhlas.,, pojďme to hrát už teď na Calina. " zasmála jsem se.
,, dobře akorát si musíš vzít moje tričko " vyvléknu si tričko a podal mi ho.
Jeho tělo ? Omg.
To břicho ?
Né Anastázie nad čím to přemýšlíš.Svlékla jsem si své tričko a oblékla si Petrovo.
Čuměl na mě jak na obrázek.,, haló, země volá Petra! Vím že mám dobrý kozy ale nech si zajít chuť" zasmála jsem se nad slovy které jsem vyblila z pusy.
Chytil mě za krkem, tím si mě přitáhl blíž.
,, jenže to kurva nejde " zašeptal jeho horký dech k mému uchu.
Ach nádherně voní...
Cože ? Ann!Vzpamatovala jsem se a chtěla mu to oplatit.
Proto jsem zatlačila na jeho hrudník, čímž spadl ze sedu na postel, sedla jsem si na něho obkročmo.
,, všechno jde když se chce zlato " poslala jsem mu vzdušnou pusu, teď on byl mimo toho jsem využila, než jsem vstala trochu jsem se zakroutila na jeho klíně, a šla směr obývák.,, čus" pozdravil mě Calin v objetí
,, čau čau "
,, kde je Petr ? "
,, nevím asi v pokoji. Radši bych tam ale nechodila. " zasmála jsem se nad Petrovým výrazem, který měl když jsem odcházela z pokoje.
ČTEŠ
Anastázie ? 😳 ~stein27~
FanfictionAž mě někde zajede šalina, chci aby všichni věděli kdo byla dvacet sedmička, koho byl symbol slunečnic a kdo věřil na Pegase. Pohlídají za mě kluky, babičku, mamku a fanoušky. Dej za mne pozdrav pegasům. .go read.🤪 •jedná se pouze o SMYŠLENÝ p...