,, spal jsem, usnul jsem a zapomněl jsem si dat budík. " snažím se to nějak zamluvit. Ale jak já znám jeho, tak on zná mě.
—————————————————————,, Ježíš Petře ty se nevyznáš v mapě ? " řve už naštvaný Calin. Nedivím se taky bych byl naštvaný, kdyby mi už po desátý volal kudy se má dostat k baráku Laury.
,,hlavně v klidu jo.? Je to teda Husova 34?" Optám se už nejmíň po desáté na adresu.
,, ano Petře správně " začne se najednou smát, ty jeho nálady vážně nepochopím.
Na jednu stranu na mne řve a na druhou stranu se mi směje.
Z druhé strany hovoru byly slyšet tlumené hlasy.,, Péťo? " řekl hlas dívky, která mi dělá tenhle zkurvenej svět hezčím.
,, ano ? " bojím se co chce říct, bojím se že mi to bude mít za zlé.
,, kdepak jsi ? " nemusím ji vidět a vím že má na tváři ten její dokonalý úsměv.
,, no.. na mostě " porozhlédněme se kolem sebe, ale není tu nikdo.
Tak aby tu taky někdo byl když jsou dvě hodiny ráno Petře. Ozvalo se znovu moje povědomí.,, tak tam počkej dojdu pro tebe " s těmi to slovy to típne, a já zůstanu sám se svými myšlenkami.
Mám ji říct pravdu nebo lhát ?
No Ann víš, já jsem píchal s kurvou v náší posteli, já nechtěl ale ona mě donutila.
Jo Petře tyvole lepší sis to vymyslet nemohl.Z dálky vidim osobu, na dálku která je mezi námi nepoznám jestli se jedna o chlapce či dívku. Až když projde pod pouliční lampou, zjistím že se jedná o dívku. Přesně řečeno moji dívku.
Kterou si podvedl. Drž už hubu.
Proto se rozejdu jejím směrem. To co udělá mě ale překvapí. Skočí mi kolem krku do objetí.,, ahoj" řekne sladkým hlasem, miluju tu nevinnou stranu jí. Miluju ji celou.
,, ahoj " zachumlám hlavu do jejího ramene,
, už ji nikdy nechci pustit' jediná myšlenka v mě hlavě. Jako kdyby všechny problémy ustoupili a jediný co by byl můj problém, že ji ztratím .
.,, jak je na tom ? " ptám se Calina na Lauru, která leží ve svém dětském pokojíčku.
,, nevím, budu spát s ní. Kdyžtak si lehni na sedačku" je mi ho líto, hrozné moc. Jenomže Calin, dokáže skrývat city až moc dobře to umí. Hrozné rád bych mu pomohl, ale nevím jak.
,, jo jasně, drž se" poplácám ho po zádech, a odcházím směr obývák.Už asi deset minut koukám na strop.
Mám ji to říct nebo ne ?
Mám ji lhát ? Vždyť ji lžeš už teď.
Já vím ale co když se to nějakým způsobem dozví a v nejhorším scénáři se sebere a už mě nikdy nebude chtít vidět.
V tom lepším mě vyslechne a pochopí ?Proč by tě Petře měla pochopit. Byl si nasranej šel si chlastat u toho sis domu dovedl děvku.Drž už hubu. Nemůžu být sám se svojí hlavou.
Jelikož po celým domě je ticho a tma, nic nevidím. Až když jsem narazil do komody, jsem zjistil že jsem v chodbě. Hledám koupelnu, abych si mohl aspoň vyčistit zuby.
Otevřu náhodný dveře v chodbě, ukáže se že tohle asi nebude koupelna.
Na druhý pokus otevřu místnost z boty, asi nějaký botník nebo jak se tomu říká, jelikož já mám doma jen troje páry bot tak žádný botník nepotřebuji.,, Ježíš sorry" po otevření třetích dveří zjistím že jsem koupelnu našel, ale jelikož jsou tři hodiny raní myslel jsem že všeci budou spát ale mýlil jsem se.
,, prosím tě v pohodě, co potřebuješ ? " řekne mile, téhle její chování se mi nějak nezdá. Myslel jsem že bude naštvaná, že se mi bude radši vyhýbat.
Ještě nemá pořádný důvod se ti vyhýbat a byt naštvaná.,, jen jsem hledal koupelnu, potřeboval jsem na záchod a vyčistit zuby " nervózně se na ni usměju. Ona mi to opětuje přes hlavu si přetáhne tričko a odchází pryč z koupelny.
,, jen Ann ? ..."
..............................................................
good night
omlouvám se za neaktivitu ale je toho teď na mne moc. Škola, soutěže, druhá škola a treningy.
Pozitivní věc je ta že už se mi v hlavě rýsuje konec této fanfikce.
Dekuju za 3K přečtení 🤍 miluju vás
Ing- ann.rozsevac🤍
ČTEŠ
Anastázie ? 😳 ~stein27~
FanfictionAž mě někde zajede šalina, chci aby všichni věděli kdo byla dvacet sedmička, koho byl symbol slunečnic a kdo věřil na Pegase. Pohlídají za mě kluky, babičku, mamku a fanoušky. Dej za mne pozdrav pegasům. .go read.🤪 •jedná se pouze o SMYŠLENÝ p...