pak se z ničeho nic přepnul, naštval se a odešel...

2.5K 82 0
                                    

,,kde je balkón?" Naklonila jsem se k Františkovy.
,,támhle" ukázal na prosklené dveře.
,,děkuju" pošeptala jsem mu a vstala. Zatočila se mi hlava super můj nízký tlak nebo alkohol v levý za to může ? Podle mě oboje má k tomu podíl.
_______________________________

Vešla jsem na balkón a zavřela jsem za sebou dveře. Sedla jsem si na židli která tu byla a zavřela oči.
Koho je vlastně tenhle byt?
Proč by někdo z takovéhle skupiny bydlel na vesnici ?
Co je zač ten Petr ?
Mnoho otázek žádná odpověď.
Byla jsem moc zamyšlená že jsem si nevšimla že někdo přišel na balkón.

,, ty nemluvíš nebo neslyšíš?" Promluvil na mne hluboký mužský hlas.
,, promiň byla jsem zamyšlená " byl to onen chlapec který seděl naproti mě v obýváku.
,, nad čím jsi přemýšlela?" Nevím jestli zda je dobré se s ním bavit, ale zatím se jeví jako pohledný mladík proč se sním nespřátelit ?
,,nad hodně otázky... "
,,...ale jaksi žádné odpovědi " dokončila jsem větu, a dívala se do nebe.. na hvězdy.
,,třeba ti pomůžu získat nějakou odpověď..." podívala jsem se na něj jestli to myslí vážně. Už neměl brýle a také se díval na nebe.
,,koho je tenhle byt?"

,, můj.. " odmlčel se.
,,a.. babičky " cože? On bydlí z babičkou a pořádá tady párty většinou do rána ? To ji to nevadí?
,, aha a to jí nevadí ten bordel co jde ze z hora?" už jsem se podívala na něj.
,,asi ne, nestěžuje si. " úšklebek, Aha.
,, a proč nebydlíš ve městě jako všichni ostatní?" ticho. asi ho to už nebaví, jsem asi moc vlezlá.
,, nějak vlezlá " odfrkl si. Jsem to říkala.
,,promiň" podívala jsem se zase na nebe a dělala že už mě nezajímá žádná odpověď ale opak byl jiný.

Naštvaně za sebou třískl dveřmi od balkónu. Co se mu stalo ?
Omluvila jsem se a zas nějak vlezlá jsem nebyla.
Kdybych se ptala jestli má holku, či na jeho rodinu a další soukromý věci, tak to pochopím.. ale tohle.?

Už mi byla zima. Zalezla jsem tedy do vnitř a na mne padl pach z cigaret a alkoholu. Rozhlédla jsem se kde je Laura, ale neviděla jsem jí. Asi je na záchodě, nebo někde jinde... ani nad tím nechci přemýšlet. Radši.
Ale zase to dopadlo jako vždy.

Sedla jsem zpátky k Františkovy.
,,všechno v pohodě?" proč by nebylo ?
,,jo všechno v pohodě..."
,,proč? " vzal mě za ruku a někam mě táhl.
Přišli jsme do kuchyně, naznačil ať si sednu ke stolu.
,,ne jen... že jsi odešla. " řekl ustaraně
,,byl tam hrozný vzduch... potřebovala jsem na čerstvý " usmála jsem se na něj.
,, a proč tam šel Petr? " podíval se tázavě.
,, sama nevím... " odmlčela jsem a přemýšlela zda mu to můžu říct. Ale žádný tajemství to nebylo takže můžu.
,,přišel a povídal si semnou... řekl ze mi klidně odpoví na mé otázky. Ale- "přerušil mě Františkův hlas
,, pak se z ničeho nic přepnul, naštval se a odešel..." kývla jsem na souhlas.
,,nic si s toho nedělej, takový on je. Má i horší nálady. " dal mi pramen vlasů z obličeje za ucho.
Divný ten kluk. Chci o něm vědět víc ale od něho se asi nic nedozvím.

V kolečku na sedačce koloval Jägr.
,, už nechci " a podávala jsem ho Markovi s tím že už nebudu pít.
,,ale kotě pojď ještě jednou." Prosil Marek
,,achh" pro sebe jsem si odfrkla a hodila do sebe lok, který jsem hned spolkla. Myslím že 42 s Jägrem nebyla dobrá volba.
,, v pohodě ? " šeptnul František.
Jen jsem kývla na nesouhlas.
,,kde je záchod ? "
,,do chodby jediný dveře tam" kývla jsem a odešla.
______________________________
Dobrý ✌🏻
Jak to bude dál ?
Příští kapitola soon.✌🏻💆🏼‍♀️

Anastázie ? 😳  ~stein27~Kde žijí příběhy. Začni objevovat