2. část - Levi

3.2K 156 16
                                    

Levi

Nazdar, já jsem Levi a jsem Avatar. Komu to ještě nedošlo, tak ovládám čtyři schopnosti: voda, oheň, vzduch a země. Je mi šestnáct a mám mámu, která se rozešla s mým otcem, kvůli jedné ženské. Ano, je lesba. Nejsem za to rád, ale aspoň odejdou na deset let do světa. Na to se reálně těším.

Jsou prázdniny a já ležím v mém milášku.

Posteli... Vstanu a obleču se do svého oblíbeného oblečení. Černé jeany a černé tričko s krátkým rukávem. Vejdu do kuchyně, jde se nachází má nevlastní matka a vlastní matka.

  ,,Ahoj Levi! Jak ses vyspinkal?" Zeptala se mě má nevlastní matka Carla. Jen jsem jí zabil pohledem a svou větrnou sílou jsem otevřel dvířka a vzal od tam sklenku. Svou vodní sílou, jsem si dal do sklenky čistou vodu. Napil jsem se a umyl ji.

  ,,Levi?" Zeptala se má pravá máma Kuchel.
  ,,Co je?!" Zeptal jsem se nepříjemně.

  ,,Zítra ve čtyři hodiny ráno odjíždíme a tak ti okolo jedné ráno dovezeme toho sluhu a zároveň tu děvku. Jmenuje se Eren Jeager a je to vlastně syn tady Carli." Řekla máma Kuchel.

  ,,Chodíš s úžasnou ženou, která nechá klidně dítě někomu kdo z něho udělá děvku a sluhu na prodej." Řeknu a chci odejít do svého pokoje, ale máma mě zadrží.

  ,,Ona to dítě nechtěla..." Dala si Carlu víc k sobě a políbila jí.

  ,,A nevěděla ani kam ho dává. Myslela si, že ho dává do dětského domova a né do Vycvičíme z nich děvky." Obě posmutněli.

  ,,Super pohádka... Jdu do pokoje." Řeknu a vejdu do pokoje. Zamču se a svou větrnou sílou si podám mobil. Podívám se na hodiny. 13:23 hod.

  ,,Super! Zase jsem prospal skoro celý den." Řeknu s veselou ironií a lehnu si do pokoje. Držím dietu, tak si nic dávat nebudu. Já jsem ve skutečnosti děvku a sluhu nechtěl, ale máma mi ho vnutila.

Okolo jedné ráno

Najednou se probudím a uslyším pláč.

Rozhodnu se, že se podívám co se děje, ale nejdřív dám ucho ke dveřím a začnu poslouchat. Slyším tam hlas kluka to je asi ten Eren.

Podívám se do očka a jediné co uvidím jsou máminy záda.

  ,,Ty děvko jedna!" Zakřičí Carla a já vtrhnu do místnosti, kde jsou. Všichni se na mě podívali. Já jsem si klekl a naznačil jsem mu, aby šel je mě. On ke mě poslušně po čtyřech došel. Měl na sobě jen boxerky a obojek nic víc. Měl také krásně kaštanové vlasy a smaragdové oči. Sáhl jsem mu na záda a on sykl bolestí. Podíval jsem se na prsty a byly od krve. Podíval jsem se na Kuchel, která svírala bič.

  ,,Ještě jednou na něj sáhnete a shoříte v pekle." Řekl jsem, natáhl k nim ruku a najednou začala hořet. Ten kluk se samozřejmě lekl a podíval se na mou ruku. Po dvou vteřinách jsem si dal ruku zase na normální. Zvedl jsem se a dovedl ho do pokoje. Tam jsem nás zase zamčel a došel jsem k posteli. Sedl jsem si na ní a podíval se na něj. Nic nedělal.

  ,,Budeš tam jen tak stát? Pojď sem ke mě." Řekl jsem mu a od ke mě došel.

  ,,Posaď se." Řekl jsem mu a on tak i udělal.
  ,,Řekni mi... Kolik ti je?" Zeptal jsem se ho.
  ,,Čtrnáct." Odpověděl prostě.

  ,,Ok... Řekni mi o sobě něco." Řekl jsem.
  ,,Jmenuji se Eren Jeager a jsem vaše děvka a sluha." Řekl. Když jsem usoudil, že už mluvit nebude, tak jsem si lehl. On hned vstal a sedl si na zem. Pohladil jsem ho po hlavě. Otočil se na mě.

  ,,Dnes spíš se mnou." Řekl jsem a on na to nic neřekl, jen si vedle mě lehl. Ano, mám postel, pro dva.

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat