Ptal jsem se Erenka na hodně otázek, ale úplně nejvíc ohledně jeho minulosti. Už mi dvakrát probrečel tričko a třikrát dal facku. Hodně jsem ho musel uklidňovat a nakonec se mi to povedlo. Asi po hodině a půl se začal ptát on mě.
,,Kolik jsi měl vztahů?" U tohoto jsem se zarazil.
,,Popravdě... Ani nevím zlato... Hodně." Po mé odpovědi se začal tak nahlas smát že se možná i pochcal. Sice je super, že už je happy, ale tohle mě dostalo. Čekal jsem, že bude smutný, ale on je teď po mé odpovědi pravý opak. Musel jsem se pousmát. A když se s úsměvem a ubrečeným obličejem na mě podíval, tak zase spustil.
,,Přestěhujeme se teda??" Zeptal se mě a já ho pohladil po tváři.
,,Ale jistě." Odpověděl jsem mu a políbil jsem ho na rty. On mě políbil na zpět a vstal.
,,Už to nevydržím!" Křikl a s rukama na kozkroku někam běžel. Hned jsem dostal záchvat smíchu. On se snad fakt pochcal! Doběhl jsem ke dveřím od hajzlu.
,,Erene?! Ty ses počůral?!" Křikl jsem po něm za dveřmi.
,,Skoro!" Zakřičel a já se doopravdy pochcal, ale jen trochu. Hned jsem zčervenal až na prdeli, ale furt se smál. Sundal jsem si kalhoty a boxerky a šel si umýt nohy.
,,Áááá!!!" Najednou jsem slyšel křik a Eren vystartoval ze záchodu. On snad ani nespláchnul!
,,Co se děje?" Zeptal jsem se ho a on zdrhal co nejdál.
,,Pavouk!! Pomoc!!" Zakřičel a podíval jsem se na záchod. Doopravdy tam byl...
,,Áááá!!!" Zakřičel jsem a běžel taky pryč. Skočil jsem do postele a najednou.
,,Aaahhg!" Znělo to jako kdybych někomu skočil na obličej a když jsem se podíval pod sebe, tak jsem zjistil, že jsem skočil na Erena.
,,Já nejsem pánev, aby na mě skákala palačinka!" Zakřičel a shodil mě z postele na tu ledovou krásně umytou podlahu. Mohl by si mě na ní sníst.
ČTEŠ
Jeho majetkem [✔️]
FantasyLevi vklidu spal ve svém pokoji a v klidu oddychoval. Najednou uslyšel řev a tak sel ke dveřím a poslouchal. Slyšel tam svou matku, její dívku a nějakého kluka. Vešel do místnosti, kde všichni. byli a nemohl uvěřit tomu, co tam viděl...