16. část - Živly se probouzí

1.1K 69 3
                                    

Pohled Leviho

Najednou jsem ucítil strašné horko a když jsem se otočil, tak jsem viděl že nějaká blondýna na mě hází oheň. Hned jsem to svou ohnivou sílou zastavil a běžel jsem za ní.

Ona se rozběhla proti mě a já udělal svou zemskou silou jsem 40 cm kopeček, vyběhl jsem na něj, skočil jsem, kopl jsem před sebe svou větrnou sílu a seskočil jsem.

Ona se tomu jednoduše vyhla a svou větrnou sílou na mě hodila zase oheň. Já to zachytil a poslal jsem jí to nazpět. Ona se ti vyhla a skočila po mě.

Já s ní spadl na zem a najednou jí něco ze mě shodilo. Podíval jsem se na Erena a zjistil jselm, že on svou vodní sílou jí ze mě odstrčil. Usmál jsem se na něj a ona zase na mě posílala oheň.

Já jo držel a posílal jsem na ní vodní sílu. Během deseti vteřin měla vodu na rukách a odpálilo jí to cca 2 km pryč. Nechci přehánět, ale v dálce jsem ji pak neviděl a ona letěla hodně daleko.

Podíval jsem se na Erena a ten měl u sebe nějakou černovlasou dívku a couval.

  ,,Mikaso... Ne..." Řekl Eren a ona ho začala vášnivě líbat. Snažil se jí odstrčit, se marně. Svou větrnou sílou jsem jí odhodil. Čapnul jsem Erena a běžel jsem s ním pryč.

  ,,Ještě se ke mně vrátíš! A budeš prosit na kolenou, aby jsi si se mnou užil!!" To bylo poslední co jsem slyšel, že řekla a doběhli jsme ke mně domů. Jeana jsem nikde neviděl a tak jsme se začali bavit a zjišťovat o sobě něco co třeba o tom druhém nevíme.

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat