24. část - Přemýšlej rychle

593 38 10
                                    

Pohled Erena

Hned jak práskl dveřma, tak jsem se začal bát, ale nechodil jsem za ním. Byl jsem tak trochu i vytočený, ale kdyby řekl, že chce vysvětlení proč se o něj tak bojím, tak bych mu to řekl. Teda... On se ptal proč se o něj tak bojím, ale nenechal si to vysvětlit.

Sedl jsem si na gauč a dal jsem si Isabel k sobě. Začal jsem brečet.

  ,,Co když se mu něco stane? Co když ho někdo unesl? Co když... Je už mrtví?" Začal jsem brečet ještě víc.

  ,,Ne! Erene!! On je v pořádku! Dokáže... Se o... Sebe... Postarat..." Řekl jsem si a hned mi přiletěl  papírek na stůl, který jsem měl před sebou.

  ,,Co to?" Řekl jsem si a pořád se slzami v očích jsem vzal papírek. Otevřel jsem ho a byl tam vzkaz.

  ,, Milý Erene, chceme ti říct jenom, že je Levi na kraji s-..." Řekl jsem a hned se mi spustili další slzy.

  ,,S-s-smrti. Přijdi v 18:00 do starého a malého domu na kraji lesa. Tam se dohodneme... Leviho a tvá Smrt." Dočetl jsem si to a hned jsem se podíval na hodiny.

  ,,17:30!" Křikl jsem, Isabel dal do postýlky a běžel jsem do lesa.

Podíval jsem se na hodinky. Stihl jsem to jen tak tak. Pomalu jsem došel ke dveřím a pomalu jsem je otevřel.

  ,,H-haló? Je tu někdo?" Zeptal jsem se. Snad jsem si to nespletl. Řekl jsem si pro sebe a vešel dovnitř. Začal jsem pomalu scházet schody dolů do sklepa a najednou uvidím Leviho v řetězech.

  ,,L-levi? Levi? Levi!" Začal jsem pomalu křičet. Doběhl jsem k němu a hned mě někdo odhodil. Podíval jsem se na toho člověka a držel... Isabel? Jak mi jí mohli ukrást? Vždyť jsem zamkl!

  ,,Přemýšlej rychle... Buď Levi, nebo to dítě." Řekl

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat