8. část - Kočička

2.2K 113 15
                                    

Najednou se probudím v kleci. Mám na sobě jen boxerky a kalhoty. Obojek kolem krku a je připevnění ke kleci, ležím v pelechu a vedle sebe mám misku granulí a vodu. Podívám se okolo a uvidím Erena, jak se třepe a je jenom v boxerkách. Dívá se před sebe a najednou k němu někdo přijde.

  ,,Ahoj můj nový domácí mazlíčku." Řekl ten člověk. Byl to chlap. Podíval jsem se před sebe a uviděl Erwina, jak se usmívá. Chci ho sežehnout ohněm, ale nejde to.

  ,,Copak, copak? Kočička chce ublížit svému novému pánovi?" Řekl a já se zarazil.

  ,,Nejsem tvoje kočka!" Křikl jsem po něm. Áááá!!! Ta klec je tak strašně malá!!! Bouchnu pěstí do té kleci a najednou mi Erwin otevře klec, dá prst mezi obojek a můj krk a přitáhne si mě k sobě.

  ,,Nebudeš zlobit, jinak bude trest." Řekl a za zády vytáhl bičík na koně. To si na mě jako zajezdí, nebo co?!

  ,,Zamňoukej." Řekl. Spadl na něj ananas, nebo lednice?!!

  ,,Nasrat." Odseknu a majzne mě tím bičíkem po tváři. Syknu bolestí a chytím se za bolavé místo.
,,Nasrat." Řeknu znovu a tentokrát to schytá můj krk a ucho. Zase syknu bolestí a tentokrát uspokojím jeho uši.

  ,,Mňau." Řeknu a on mě tou koňskou sračkou pohladí po tváři.

  ,,A když se ti to povedlo jednou, tak se ti to povede i podruhé, potřetí, popáté a tak dále." To si dělá snad prdel!?!!!

  ,,Nasrat." Řeknu mu, najednou mě chytne za vlasy a trhne s nima dozadu, jako by mi chtěl zlomit vaz. Podívá se na toho chlápka a kývne. On mu kývne nazpět a odpoutá Erena. Vytáhne ho z klece a kopne ho do břicha.

  ,,Nechte ho!" Zakřičím.

  ,,Kočičky nemluví, ale mňoukají. Začni mňoukat a necháme ho." Řekne Erwin a já si povzdechnu.

  ,,Mňau, mňau, mňau." Zamňoukal jsem. Erwin mě políbil a mávl rukou na toho, kdo bije MÉHO Erenka.

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat