21. část - ,,Levi... Já nechci dárky... Mně stačíš ty."

983 46 1
                                    

Pohled Leviho

Asi po hodině jsem začal dělat oběd, protože si Eren vzal na snídani jednohubky a já s ním. Udělal jsem polévku a dal jí na stůl.

,,Erene!! Jídlo je na stole!!" Zakřičel jsem na něj a po chvilce přišel dolů. Sedl si ke stolu.

,,Děkuji a dobrou chuť zlato." Řekl a pustil se do toho. Já se jen pousmál popřál mu taky dobrou chuť a taky jsem začal jíst.

,,Levi?" Řekl po chvilce.

,,Hm?"

,,Víš já... Mám asi dneska narozeniny..." Řekl a já upustil lžíci, kterou jsem si chtěl dát do pusy.

,,Erene! Proč jsi to neřekl dřív?! Mohl jsem ti koupit nějaký dárek!" Zakřičel jsem.

,,Levi... Já nechci dárky... Mě stačíš ty." Řekl a mě se udělal hned úsměv na tváři. Vstal jsem a došel k Erenovi, sedl jsem si mu na klín, políbil jsem ho a po chvilce jsem mu dal hlavu na rameno.

,,A kolik ti teda je?" Zeptal jsem se.

,,Patnáct." Řekl a klekl jsem si před něj. Eren na mě divně koukal. Zkousl jsem si ret a začal mu rozepínat pásek. Nic nenamítal, tak jsem pokračoval. Stáhl jsem mu kalhoty a on se usmál. On si sundal boxerky a já pokračoval. Vykoukl na mě jeho kamarád. Já ho vzal do ruky a dal si ho k puse. Celý jsem ho olízl a vzal do pusy. Hned jsem nasadil docela rychlé tempo a on se spokojené usmál. Občas jsem ho trochu potrápil, takže jse spomalil ale hned zas přidal. Po chvíli jsem přidal jak jsem jen uměl, i když jsem se málem poblil. On mi u toho ale obstojně vzdychal a to mě nutilo pokračovat. Do chvíle se mi pusa naplnila bílým cosi. Já to zpolknul a usmál jsem se.

Pohled Erena:

Když mi kouřil bylo to, jako bych byl v sedmém nebi. Když mi dokouřil tak to spolknul a políbil mě. Hned jsem si zase nabral kalhoty tak jsem ho hned vzal za ruku a vedl ho do pokoje. Zatáhl jsem ho do postele a začal ho líbat.
„Co to děláš Erene?" vyptával se.
„Pššt, jen si to užívej~" odvětil jsem. Levi se do polibků zapojil a po chvíli byla válka jazyků, kterou jsem samozřejmě vyhrál. Ještě jednou jsem ho políbil a pak ho povalil pod sebe. Je tak krásný když se červená. Znova jsem ho začal líbat. Po chvíli jsem mu i svlékl tričko a rovnou i kalhoty. On mi sundal oblečení taky. Od jeho pusy jsem přešel k jeho krku. Různě jsem sál a kousal. Když je jeho krk celý fialový, přestoupím k jeho hrudi a začnu mu je taktéž posipávat fialovými skvrnami. Levi krásné vzdychá.
„Erene prosím~"
„O co prosíš?~"
„Chci tě~" zavzdychal. Ještě jsem ho políbil na rty a pak nám sundal boxerky. Jeho kamarád mě podal do břicha. Tvrdě jsem do něj vnikl. Heknul bolestí, ale pak už to bylo dobré. Pohnul pánví proti mě a tak mi dal najevo, že můžu. Začal jsem tedy pomalu přirážet. Pomalu jsep zrychloval a Levi pode mnou hlasitě vzdychal.
„Rychleji prosím~" žadonil.
„Jak jen chceš" Začal jsem do něho přirážet tvrdě a až po kořen.
„Daddy~" vzdychal a ve mě to probudilo zvíře. Přirážel jsem naplno a hned se udělal.
Převrátil jsem nás, tak, že Levi byl na mě a seděl obkročmo a přitom furt se mnou v jeho dokonale úzké prdelce.
„Zajezdi si" pobídl jsem ho. On na mě začal jezdit a oba jsme se znova udělali. Pak jsem z něho vystoupil a on se svalil na mě. Přikryl jsem nás a hladil ho po zádech. Spal jak nemluvňátko a pohled na něho mne po chvíli také ukolébal k spánku

O chvíli později a pohled Leviho

,,Sice to bylo super, ale za co to bylo?" Zeptal se a já se k němu přitulil.

,,Ber to jako dárek, jo?" Zeptal jsem se.

,,Ano... Děkuji. Jo konečně jsem to zažil s někým koho miluji." Řekl a přitiskl si mě k sobě. Hned jsem spokojeně zabručel a usnul jsem.

O 2 hod. později

,,Tak tady jsi..." Uslyšel jsem a někdo mě vytrhl z Erenovi dokonalé náruče. Teda... On je celý dokonalý. Vzhledem i chováním. Najednou se Eren probudil a vykulil oči. Hned ho vzali a oboum dvoum dali nějakou injekci. Potom mě hodili na zem a odešli.

,,Co to bylo?" Zeptal jsem se sám sebe. Podíval jsem se na Erena a ten se na mě díval dost divně.

,,O-o-oni..." Vykoktal a došel ke mně.

,,Potom ti to řeknu." Řekl a skočil po mně. To mu to prvně nestačilo?! Hned mě začal líbat, já se ho snažil odstrčit, protože jsem byl hodně unavený. Jenže jsem neměl sílu. „Zapoj se" zavrčel. Radši jsem tak udělal a zapojil se.
Tvrdě do mě vnikl, chvíli počkal a začal se pohybovat. Přirážel tvrdě a já pod ním vzdychal. Nebylo to takové, jako poprvé. Ale teď jsem vzdychal o sto šest. Nešetřil mě.
Když jeho sperma zaplnil můj zadek, tak přirážel dokud jsem se taky neuděl. Když jsem se udělal i já, vystoupil ze mě. Já jsem se svalil na jeho hruď a Eren mé zapalil do jeho pevného objetí

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat