Probudil jsem se v posteli a vedle ležel Erwin. Podíval jsem se na druhou a viděl jsem tam Erena a toho chlápka.
,,Erene? Jsi vzhůru?" Zeptal jsem se a Eren otevřel oči.
,,Jsem." Odpověděl a já si sedl. Najednou mě Erwin chytil za ruku, stáhl mě k sobě a zakousl se mi do krku.
,,Nech ho Erwine!" Zakřičel Eren a Erwin se mi zakousl do krku víc. Zakňučel jsem a z očí mi vytryskly slzy.
,,Erwine!! Dost!" Křičel po něm Eren a když ne něj chtěl vystartovat, tak ho ten chlápek chytil a odhodil na druhou stranu. Eren zakňučel a bouchl se do hlavy.
,,Erwine! D-dost..." Řekl jsem a pomalu jsem zavítal oči. To už se, ale Erwin odsunul, tak jsem neuslnul.
,,Máš tak dobrou krev... Už nic nebudu jiného pít. Ty ji máš nejlepší." Řekl mi a pohladil mě po boku.
,,To bych radši dával krev někomu jinému. Třeba ďáblovi. Ty si ji nezasloužíš." Řekl jsem mu, ale to byla chyba. Zakousl se do mého ramene a užíval si to. Já jsem mezitím křečovitě zavíral oči a pomalu vzlykal.
,,Erwine dost... Nebo ho ještě zabiješ." Řekl ten chlap a Erwin se na něj podíval.
,,Ale Miku... Přece ty umíš oživovat, tak by jen tak tento svět neopustil." Řekl Erwin, položil mě na záda, pokrčil jednu mou nohu a zakousl se mi do stehna.
,,A jak si můžeš být tak jistý, že ho oživím?" Zeptal se a Erwin se na něj podíval.
,,Protože ti to příkážu." Odpověděl a zase se mi zakousl do stehna. Začal jsem ještě víc kňučet a brečet bolestí.
,,Tak a dost!" Řekl ten... Mike? A odstrčil Erwina ode mě. Erwin se postavil, protože spadl z postele a začal se usmívat, jako psychopat.
,,Upír, který máa ještě k tomu moc ovládání všech živlů vs. člověk, který má schopnost oživování? Hahaha! Nech mě se zasmát." Řekl Erwin a jedním tahem měl Mikovu hlavu v ruce.
6 ⭐ a zítra bude další kapitolka
ČTEŠ
Jeho majetkem [✔️]
FantasyLevi vklidu spal ve svém pokoji a v klidu oddychoval. Najednou uslyšel řev a tak sel ke dveřím a poslouchal. Slyšel tam svou matku, její dívku a nějakého kluka. Vešel do místnosti, kde všichni. byli a nemohl uvěřit tomu, co tam viděl...