3. část - Dobré ráno pane

2.9K 153 14
                                    

Ráno a z pohledu Leviho

Ráno jsem vstal a podíval se do mobilu na čas.
  ,,6:00 dobře." Řekl jsem si pro sebe a podíval se na spícího Erena. Je cute to se musí nechat. Sáhl jsem mu na ruku a trochu do ní drcl.

  ,,Erene... Vstávej..." Řeknu mu a on se na mě otočí. Pootevře oči a když zjistí, že jsem to já, tak se hned zvedne.

  ,,Dobré r-ráno p-p-pane." Řekne to cute mimino a já ho pohladím. On se začne usmívat, ale po chvilce posmutní.

  ,,Co se děje?" Zeptám se ho a on se rozbrečí. Dám si ho do obětí a on strne. Nic nechápe a nic nedělá.

  ,,Pane? Co se to děje?" Zeptá se mě.

  ,,To je obětí... Nic kvůli čemu by si se mě měl bát. Je to jako pusa." Řeknu mu.

  ,,Mě to nepřijde slizké spíš... P-p-příjemné..." Řekne nejistě a já se zarazím.

  ,,Jak jako "slizké"?" Zeptám se ho a on se začne klepat.

  ,,T-to n-n-neřešte p-prosím..." Řekne a já ho políbím na tvář. No co? Hned jak se od něj odtáhnu, tak vidím jeho vystrašený výraz.
  ,,T-to j-je úplně jin-n-né, než tam odkud jsem vyrůstal." Řekl s úsměvem na rtech. Já ho pohladil a hned mě svalil pod sebe.

  ,,Erene? Nech toho." Řeknu mu.

  ,,O-omlouvám s-se pane..." Sleze že mě.

  ,,Učili nás, tě když nás někdo políbí někde v okolí hlavy, tak to znamená, že chce sex." Řekne.
  ,,To tě tam možná učili, ale tady to tak není... Prosím uklidni se, ano?" Zeptám se a on kývne.

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat