14. část - Pohled

1.3K 80 11
                                    

  ,,Jeane... Promiň, ale já už kluka mám a jeho miluji jak svůj život." Řekl jsem mu.

  ,,A-ale!! Vždy když ses s někým rozešel, tak jsi mu dal druhou šanci. Akorát Rico a Mině jsi druhou šanci nedal a jen kvůli tobě chtěli udělat sebevraždu!! Naštěstí se jim to nepodařilo!! Chceš mě mít na krku? Já vím, jak se hned před tebou zabít!!" Křičel na mě.

  ,,Jeane promiň, ale já už někoho mám." Vysvětloval jsem mu. Dal si ruce v kříž a propaloval mě pohledem.

  ,,Buď se mnou zase zkusíš chodit, nebo toho tvého nového kluka zabiju. Samozřejmě bych udělá sebevraždu, abych nikam nemusel." Řekl mi a já vykulil oči.

  ,,Na Erena ani nesáhneš!" Křikl jsem po něm.

  ,,Ani se ho nedotknu POKUD se mnou zase začneš chodit." Řekl a trochu se pousmál. Vždyť mě měl jen jako šukací panu!

  ,,Jeane-"

  ,,Chceš o toho Erena přijít?" Skočil mi do řeči. Já jen sklopil pohled. Nevěděl jsem co mám říct. Nevěděl jsem co mám dělat. Nevěděl jsem jak reagovat. Nevěděl jsem nic.

  ,,D-dobře, ale budeme to před Erenem skrývat." Řekl jsem mu a on mě pohladil po tváři. Nechal jsem se. Vždy věděl jak mi má vyhrožovat, abych uposlechl a jak se mi má pomstít. Není to blbec. Najednou Eren přišel dopis k nám a Jean dal svou ruku z mé tváře. Aspoň že ty sliby plní...

  ,,Zlato? Musím jít do obchodu koupit jídlo. Můžu si vzít stovku?" To je rozkošné. Jen jsem mu na to přikývl a už běžel pro peníze a do obchodu.

  ,,Levi?" Zeptal se Jean a vešel dovnitř do domu. Zamčel za sebou a došel ke mě. Já jo jen propálil pohledem.

  ,,Co chceš?" Zeptal jsem se ho.

  ,,Teď jsme tu tak sami..." Řekl, dal si ruce okolo mého krku a začal mě dravě líbat. Musel jsem se zapojit. Když říkal, že Erena může zabít, tak jsem tomu věřil. Je schopen čehokoliv. Jak jsem dříve chodil s Erwinem... Tak trochu mohl za náš rozchod.

Došli jsme do pokoje a tam mě na ní shodil a připoutal. To bude, ale nádherná chvilka. Jen já a Jean (ironie).

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat