Dítě se mi narodilo a jsem s Erenem šťastný. Kdybychom byly oba dospělí, tak bych ho požádal o ruku, ale bohužel nemůžu. O dva dny jsem se zase proměnil na kluka a musím vám říct. Být ženou se mi vůbec nelíbilo.
Super, ale je, že to mám za sebou a to je hlavní. Porod byl vážně bolestivý to ani, ale Eren byl se mnou a za to jsem taky rád. Pořád mě uklidňoval a hladil mě.
Teď spolu a s naší Isabel sedíme na gauči, já jí chovám a Eren si s úsměvem se mnou povídá. Mluvili jsme o úplných hovadinách, ale to je u nás přeci normální.
Musím vám, ale něco říct... Od chvíle co mě "oplodnil", tak si mě strašně moc hlídá. Chce vědět kam jdu, co budu dělat, chce být u mě co nejdýl a hlavně se nechce bavit o té věci, která že mě udělala ženu.
Divné... Řekl jsem si pro sebe a chtěl jsem jít ven.
,,Kam jdeš?" Zeptal se mě Eren a já se na něj s vražedným pohledem a s rukama na prsou podívám.
,,To nemůžu jít ani ven? Jen tak na procházku se projít do lesa?" Zeptal jsem se.
,,Můžeš, ale leda tak se mnou." Řekl a já jsem se už fakt neudržel...
,,Co se KURVA děje!?!! Furt chceš všude chodit se mnou a mě to přestává bavit!! První dva dny mi to přišlo vtipné, ale teď už ne!! Erene!! Co se tu sakra děje?!! Proč se jen tak nemůžu projít!?! A víš ty co? Nevysvětluj mi to! Zůstaň tu s Isabel a já se jdu projít! A nezajímá mě to, že se ti to nelíbí!! Je to můj život, moje rozhodnutí a TY mi do toho nemáš co kecat!!" Zakřičel jsem, otočil se na patě, došel ke dveřím, otevřel jsem je a když jsem byl venku, tak jsem jimi práskl.
Vešel jsem do lesa a v tu chvíli jsem si to uvědomil.
,,Já jsem řval na svého miláčka a teď mě kvůli tomu možná nebude chtít vidět. Vždyť mě chtěl asi jenom chránit!" Křikl jsem a hned mě někdo zacpal pusu. Vrtěl jsem sebou, házel jsem sebou, křičel jsem, ale nic mi nepomohlo. Stisk se zvětšil zalepil mi pusu. Potom ke mě přišli další dva chlapi a ti se jenom usmívaly.
,,Tak Levi... Kde nás Erenka? Pohádali jste se? Se nedivím... Takovou buznu bych brzo opustil i já." Řekl a chytil mě za bradu.
,,Ale mohl by ses hodit." Řekl ten chlap a podíval se mi do očí. Mám strach Erene... Řekl jsem si v hlavě a zavřel oči.
ČTEŠ
Jeho majetkem [✔️]
FantasyLevi vklidu spal ve svém pokoji a v klidu oddychoval. Najednou uslyšel řev a tak sel ke dveřím a poslouchal. Slyšel tam svou matku, její dívku a nějakého kluka. Vešel do místnosti, kde všichni. byli a nemohl uvěřit tomu, co tam viděl...