18. část - Pozvání na párty

893 58 4
                                    

  ,,Á můj zadek! Shazuj mě pomaleji! Můžeš mi ho roztřískat!" Křikl jsem po něm. Hned se začal smát a já mu dal facku.

  ,,Nemlať mě ty tyčinko jedna!" Řekl mi a chytil se za bolavé místo.

  ,,Zaprvé: Nejsem tyčinka, ale člověk. Zadruhé: Přestaňme blbnout a zabij toho pavouka. A zatřetí: To já jsem tady Boss." Řekl jsem mu a rozešel se směrem záchod.

Pootevřel dveře, podíval se dovnitř, zařval ,,Áááá!" a hned chtěl utéct. Já ho, ale vzal za rameno a zadržel ho.

  ,,Jak může mít takový skrček takovou sílu?" Slyšel jsem.

  ,,Erene!?" Křikl jsem po něm a zavraždil ho pohledem.

  ,,Já to řekl nahlas?" Přikývl jsem.

  ,,Ou... Hihi..." To bylo jediné na co se zmohl. Sklopil pohled a smutně se usmál. Já ho chtěl šupnout na ten záchod, ale než jsem stačil zareagovat, tak to udělal on. Hodil mě na záchod a zamkl. Já začal višilovat a když jsem uviděl toho pavouka, tak jsem málem dostal infarkt. Tak jo Levi... Je to jen pavouk. Je malí, neškodlivý, chlupatý a...

  ,,DĚSIVÝ!!!" Křikl jsem, začal jsem brečet a mlátit do dveří.

  ,,Erene!! Prosím!! Pusť mě ven!!" Křičel jsem. Ten obří titání hajzl se začal smát. Najednou někdo zazvonil. Stichl jsem a poslouchal.

Pohled Erena

Smál jsem se tomu jak Levi prosí. Už jsem ho chtěl pustit, ale zazvonil zvonek. Otevřel jsem a ve dveřích byl nějaký muž. Vypadal tak na 50-60 let. Byl asi o pět cm vyšší jak Levi.

  ,,Dobrý den. Jmenuji se Darius a přišel jsem vás pozvat na párty mého syna. Vy jste Levi Ackerman?" Řekl a já byl zaskočen.

  ,,Ehh... Dobrý den... Já se jmenuji Eren. Eren Jaeger a Levi Ackerman je můj..." Mám mu říct, že je to můj přítel? Radši ne.

  ,,Můj kamarád." Odpověděl jsem mu a ten chlap se pousmál.

  ,,Jsem si říkal, že na 160 cm nevypadáte. Je doma?" Ptal se dál.

  ,,Ehh..." Nemůžu mu říct, že jsem ho zamčel na záchodě s pavoukem.

  ,,Ne, ale klidně mu řeknu, že je pozvaný na párty. Až by se vrátil, tak bych mu to řek." Řekl jsem. Ten Darius mě pohladil po tváři a díval se mi na rty. Já polkl a znervózněl.

  ,,Můžete přijít i vy. Takový kulíšek by neměl zůstat sám doma." Řekl a mezi palec a ukazováček mi vzal bradu. Podíval se mi do očí a poslal vzdušnou pusu.

  ,,Tak já jdu. Párty bude za dva dny ve 20:00 v Eldově domě. Levi ví kde to je." Řekl, mrkl na mě a odešel.

  ,,Je divný..." Řekl jsem si pro sebe a došel jsem za Levim. Otevřel jsem dveře, Levi mi hned vrazil facku a hned potom mě obejmul tak moc, že jsem málem spadl.

  ,,Debile! Já jsem málem chcípl!" Začal na mě křičet.

  ,,Kdo to byl a co chtěl?" Zeptal se.

  ,,No... Byl to nějaký Darius a pozval nás na párty. Trochu jsem mu lhal s tím že jsi jen můj kamarád. Takže... Tak." Odpověděl jsem mu.

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat