12. část - Nezkusíš, nevíš

1.6K 89 17
                                    

Doběhli jsme ke mě domů a vlezli dovnitř oknem. Celí udýchaní jsme si sedli na židli a Eren se usmíval jako sluníčko.

  ,,A jsme zase volní." Řekl a já ho pohladil po tváři.

  ,,To máš pravdu zlato." Řekl jsem mu a on mě políbil na tvář. Cca pět minut jsme vedle sebe seděli a pomalu se začínal třepat.

  ,,Erenku... Co se děje?" Zeptal jsem se ho a on se na mě podíval.

  ,,A nenajde nás Erwin, když je ten upír? Já si myslím, že jo." Řekl a položil si hlavu na mou hruď.

  ,,Máš pravdu... Asi by jsme se měli odstěhovat..." Odpověděl jsem mu a začal jsem ho hladit po hlavě.

  ,,A kam? A kdy? A jak bude to stěhování dlouho trvat? A jak chceš zaplatit dům? A kolik máš tady peněz? A jo když Erwin přijde ještě dneska? A co když nás teď sleduje? Hm? CO!?!" Začal na mě křičet.

  ,,Klid... Nech to na mě." Řekl jsem mu a chtěl jsem ho pohladit po hlavě, ale uhnul.

  ,,Promiň... Jen se bojím, že tě Erwin zase bude všude kousat a bude tě znásilňovat. Mám tě až moc rád na to, abych viděl jak trpíš." Řekl mi a políbil mě na tvář. Pousmál jsem se na něj a tentokrát se po hlavě pohladit nechal.

  ,,Také se bojím, ale musíme to zkusit. Jak se říká "nezkusíš, nevíš"." Řekl jsem mu a on se pousmál.

  ,,Ty víš, jak zlepšit náladu Levi." Řekl a já se na něj prostě musel vrhnout

Tahle miničást je pro qxLeviAckermannxp

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat