5. část - Erwin

2.7K 143 5
                                    

  ,,Omlouvám se, ale nikdy jsem to ani nezkusil..." Odpověděl mi.

  ,,Tak tě to naučím!" Řeknu vesele a svou vodní sílou, jsem rychle napustil vodu do vany. Eren ke mě přišel a podíval se na mě nejistě.

  ,,Soustřeď se na tu vodu a snaž se jí stát." Řeknu mu a on zavře oči.

  ,,Dobře..." Řekne a otevře je. Podívám se na tu vodu a vidím, jak se pohybuje.

  ,,Erene jsi šikulka!" Zakřičím a on se na mě podívá.

  ,,Děkuji." Odpoví a zrudne. Pohladím ho po hlavě.

Odpoledne v 13:30

Podíval jsem se na hodiny. No tak asi už půjdu.
  ,,Erene?" Došel jsem do koupelny ze které dlouho nevyšel. Podíval jsem se na veselého Erena jak si hraje s tou vodou. Ta voda byla skoro všude. Nedalo mi to a musel jsem se usmát. Hned jak si mě všiml, tak ztuhl a úsměv mu spadl.

  ,,Já se moc omlouvám pane! Hned to uklidím!!" Řekl Eren a začal svou vodní sílou dávat vodu do vany. Sáhl jsem mu na rameno a on se na mě zděšeně podíval.

  ,,Klidně si pořád s tou vodou hraj. Jen jsem ti přišel říct, že jdu pryč, tak neuteč." Řekl jsem mu a odešel jsem. Nezapomněl jsem za sebou zavřít.

Došel jsem do parku a na jedné lavičce jsem uviděl Erwina. Došel jsem k němu a dal si ruce v bok.

  ,,Ahoj Levi." Řekl Erwin a podíval se na mě.
  ,,Nazdar... Tak co chceš?" Zeptal jsem se ho nepříjemně.

  ,,Víš to, že tě pořád miluji, že?" Zeptal se.
  ,,Ano to vím." Odpověděl jsem mu. Stoupl si a dal jednu svou ruku na můj bok. Chtěl jsem mu jí odstrčit, ale najednou se mi zakousl do krku a strašně to zabolelo. Vypískl jsem jako holka a chytil mě za ruce. Začal jsem být zesláblejší a zesláblejší...

  ,,Erwine... Dost..."

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat