6. část - Znásilněn

2.7K 145 6
                                    

Probudil jsem se u stromu a když jsem se chtěl pohnout, tak mě strašně zabolel zadek. On mě znásilnil! Vyndal jsem z kapsy mobil a vyťukal, jsem číslo mobilu, který by měl být v kuchyni. Doufám, že to Eren zvedne.

Pohled Erena:

Po pár minutách jsem koupelnu uklidil a sedl jsem si na gauč v kuchyni. Levi mi přijde jako hodný kluk, ale co by se stále kdybych ho naštval? Sice mu moc nevadil ten bordel v koupelně, ale netroufnu si něco dát a nebo si zapnout televizi. Proto jsem si vzal nějakou knihu, která se jmenuje Ty a já Arthure. Je to gay kniha podle čeho jsem zdedukoval. Začal jsem si číst a po hodině jsem byl na stránce sto padesát.

Najednou něco začalo zvonit. Šel jsem za zvukem a byl to mobil. Vzal jsem to a dal si to k uchu.

  ,,Haló?" Zeptal jsem se.

  ,,Erene? Prosím... Potřebuji tvou... Po-pomoc..." Uslyšel jsem z mobilu.

  ,,A kdo jste?" Zeptal jsem se. Podle hlasu bych usoudil Leviho, ale jistota je jistota.

  ,,U telefonu... Je Levi Erene... A potřebuji... Tvou pomoc... Šel... Jsem do... Parku a tam... Mě znásilnil... Erwin... Přijď pro... Mě prosím... Je to dvecet minut cesty... Jestli se budeš... Loudat... Prosím přijď!" Řekl a já jsem se zděsil.

  ,,Hned jdu za vámi a jakým směrem se mám vydat, když vyjdu z domu?" Zeptal jsem se. Bojím se o něj.

  ,,Hned rovně... Pospěš si..." To bylo poslední co jsem slyšel a pak to tipnul. Pro jistotu jsem vzal nějaké to oblečení a hned jsem vyrazil. Běžel jsem a po chvilce jsem uviděl mého pána, bez oblečení. Hned jsem k němu přiběhl a začal jsem ho hladit po hlavě.

  ,,Pane?" Zeptal jsem se. On se na mě podíval a pohladila mě po tváři.

  ,,Erene... Pomoz mi." Řekl a já jsem mu podal oblečení, které jsem vzal.

  ,,Děkuji." Řekl a pomohl jsemu se obléct. Pak jsem ho vzal do náruče na odnesl ho domů.

Pohled Leviho:

Docela by mě zajímalo, proč neutekl, když měl příležitost. To ho naučili i neutíkat, nebo mě má rád?

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat