11. část - Volnost

1.7K 101 5
                                    

O týden později

Ležel jsem v posteli. Svázaný, bez trička, jenom v boxerkách a kraťasech. Eren ležel úplně stejně akorát měl jen boxerky. Za ten týden, co zemřel Mike si Erwin našel nového, zlejšího, odvážnějšího, silnějšího upíra. Zaslechl jsem, že se jmenuje Hugo.

Pomalu jsem slyšel kroky. Podával jsem se na dveře a do nich vstoupil Erwin a Hugo. Erwin měl jednu ruku za zády a usmíval se jako pedofil. Tiše jsem polkl a Erwin došel k Erenovi. Vytáhl ze zad nůž a položil špičku toho nože na Erenovu hruď.

Eren se hned rozbrečel a já jsem vraždil pohledem smějícího se Erwina. Pak Hugo přišel ke mě, sedl si na mě obkročmo a pohladil mě po hlavě. Trhl jsem s ní a Hugo se zamračil.

  ,,Proč nejsi tak hodný, jako Erenek?" Zeptal se mě a já ho zabil pohledem.

  ,,Proto-" Nedořekl jsem to, protože mě políbil a kousl do tváře. Zakňučel a sykl jsem bolestí. Odtáhl se.

  ,,Máš pravdu Erwine... Je fakt dobrý." Řekl a políbil mě na místo kam mě kousl. Potom mi to místo olízl a došel k Erenovi. Sedl si na něj obkročmo a kousl ho do hrudi. Eren sykl bolestí a podíval se na mě. Začali mu téct z očí slzy a Erwin odešel.

  ,,Hugo nech ho." Řekl jsem a on se na mě podíval. Pousmál se a došel zase ke mě.

  ,,A proč ho mám nechat? Chceš pokousat ty?" Zeptal se mě a sedl si vedle na postel.

  ,,Nechci... Jen ho nech." Řekl jsem mu a on mě kousl do ruky. Podíval jsem se na Erenovi ruce a viděl jsem, jak prořezává provaz. Asi ten Erwin zapomněl ten nůž odnést.

Po chvilce se Eren osvobodil, vstal a odstrčil ode mě Huga. Chvíli váhal, ale pak mu uřízl hlavu od těla. Došel ke mě a odpoutal mě od postele. Došli jsme ke skříni a tam si každý něco vzal. Oblékli jsme se a vyběhli z domu.

Běželi jsme ruku v ruce pryč a běželi jsme do mého milovaného domu.

Jeho majetkem [✔️]Kde žijí příběhy. Začni objevovat