Kral

12.7K 309 9
                                    

Bugün benim ölüm yıl dönümüm.yıllardır süre gelen kan davasının bedeli olarak bugün ben kurban ediliyordu.
Şanlı ve soylu İngiltere Kralı nın biricik eşi Katerina bugün ölene kadar çıkması yasak olan ölüm çukuru İngiltere sarayına gideceğim.bundan 1 hafta babam ingilizlere bir teklif sundu kızım karşılığında hem bu davayı bitirelim artık hem de akrabalık kuralım dedi.Çok geçmeden kararları gelmiş ve kabul ettiklerini bildirmişlerdi.abimin ve  babamın hayatına karşılık benim hayatımdı ne güzel dimi ama.
Şimdi dirilmeliyim, yaşayan bir ceset olarak kalkmalı ve akşam için hazırlanmalıydım.
Hafifçe yatağımdan doğruldum ve çıplak ayaklarımı sert zemine indirdim.başım biraz döndükten sonra kendime geldiğimi anladım ve Dadımın benim için hazırladığı sıcak suya yöneldim.1 hafta boyunca yataktan çıkmayan doğru dürüst yemek yemeyen  bir insana göre iyi bile sayılırdım.Önce üzerimde ki gecelikten sıyrıldım yavaşça bir ayağımı küvetin içine attım  önce biraz irkildim sıcaktan ama tüm vücudumu suya bıraktığımda çok iyiydim.sıcak su da yüzen gül yapraklarının yaydığı koku ve sıcak suyun tenimde uyguladığı masajsı etki ile günlerdir kaskatı kesilen vücudum gevşedi ve rahatladı günlerce burada kalabilirdim.
Bir kaç saat sonra sudan çıktım akşam için birçok hizmetçi çoktan odayı doldurdu bile.aynanın karşısına oturdum ve bir hediye paketi gibi beni hazırlamalarına izin verdim.
İşlem bittikten sonra geriye doğru çekildiler ve eserleri bakmaya başladılar.bende oturduğum yerden kalktım.üzerime oturan kırmızı elbisem mermer gibi beyaz tenime tam olmuştu, gece kadar siyah saçlarım dağınık ve bir o kadar da özenle bir şekilde ensemde tutturulmuş, en son olarak da başıma küçük bir taç oturtuldu.Ben de son olarak bende en yapmacık olan gülümsememi yüzüme yerleştirdim.bu sırada Abim William odama girdi.onun odaya girmesiyle tüm hizmetçiler biranda yok oldular.William beni güzelce süzdü ve elimden tutarak yatağımın kenarına oturttu.derin bir nefes alarak konuşmaya başladı:" ahh Cat biliyorum omuzlarında ki bu yükten pek mutlu değilsin ama bunu bir aile görevi olarak kabul et ve senin hayatın sayesinde bir çok insanın kurtulacağını bil.şimdi yüzünü zor da olsa biraz güldür ve ayağa kalk.kralı karşıla bizimle" dedi.Günlerdir yapmaya alışık olduğum şeyi yaptım ve abime itaat ederek koluna girdim.bizi bekleyen aile üyelerinin yanına gitmek üzere merdivenlere yöneldik.merdivenlerin sonuna geldiğimizde herkesin salonda olduğunu anladım.yemek salonuna girince de yanılmadığımı anladım.amcalarım ve onlarım karıları benim evliliğime şahit olabilmek için buradaydılar.odayı kısa bir süzdüm. herkesin bir tekel içinde olduğu belli oluyordu.içeride bu hava varken birden az önce bizim girdiğimiz kapıdan hizmetkârlardan biri hızla girdi ve "geldiler" dedi.
Tüm ailem birden kapıya yöneldi.salonda bir ben bir Lissa vardı.anlaşılan birtek Lissa ve ben kralı merak etmiyorduk...

EsaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin