Bashira rosszul volt. Kitámolyogva távozott az osztályteremből. Hülyék ezek a Sensei -ek... Bál?! 5 nap múlva?! Miért nem tudtak előbb szólni?! Most már feltűnő lenne, ha betegágyba kerülne... Chiie viszonylag gyorsan megtalálta és visítva ugrándozott hozzá. Átkarolta a még jobban transzba esett lányt.
- Bál! Sose voltam még egyen sem. Olyan iz-giiii!!!
Bashira hányni akart. Azért, hogy betegnek látszódjon; azért, hogy mehessen az orvosira és ha bejön egy Sensei érte, pofán baszhassa; azért, mert Chie ilyen gyerekes volt.
- Ja, állati klassz - szűrte ki a fogai közt.
Chiie elhúzódott tőle.
- Te nem akarod, igaz?
- Naná, hogy nem! - fakadt ki a lány és továbbtrappolt. - Felkérnek, szépen enyelegnek veled, majd elhajítanak jobb préda után kutatva! - A beszéde közben vadul hadonászott a behúzott feje felett. - Úgyse szeretek táncolni!
- Értem...
Bashira visítva ugrott arrébb a falnál álló, csillogó szemekkel rá bámuló Yui-tól. Arca beijedt volt, védelmezőn-karatézóson tartotta maga előtt kezeit. Kellett neki néhány perc, mire felfogta a helyzetét.
- Nyuszkó -saaan! -nyávogta dühösen. - Ne ijesztgess ártatlanokaat!
Yui összerezzent.
- Sajnálom! - hajolt meg.
Bashira értetlenül bámult rá. 2 másodpercig tikkelt a szeme, majd megpördült, összefonta karjait.
- Mit akarsz?
- Ano... Én...
Bashira felsóhajtva összegörnyedt, kezei ernyedten lógtak le. Szemei felfelé álltak.
- Nyögd már ki...!
- Te tudsz táncolni? - Yui egészen vörös volt.
Bashira egy "he?" kíséretében hátrapillantott. Aztán Chiie-re pillantott, aki némán, szemkontaktussal megegyezett Yui-val.
- Beavatnátok engem is?
- Mi nem tudunk tánolni! - Vágta ki egyszerre a két lány.
Bashira felugrott ijedtében. Megint. Üvöltve kezdte csapkodni a karjait.
- És azt hiszitek én tudok?! Utálok táncolni, rémálom! Miért is kell egyáltalán bál?!!! Elrothadt a maradék agyuk a tanároknak?!
- Szóval nem állítod az ellenkezőjét - Chiie mosolyogva billentette el a fejét szavai után. Kezeit hátul összekulcsolta.
Odaugrándozott Bashira-hoz és újra belékarolt. Bashira felnézett, majd a világ legnagyobb sóhaját eresztette ki.
- Mivel érdemeltem ki ezt... De csak tangót tudok! - nézett szúrósan kicsi termető, de nála idősebb ismerősére.
- Nem baj! - Majd Yui-ra emelte tekintetét. - Jó lesz nálatok suli után egy órával?
Nyuszkó-san válaszra nyitotta a száját, de Chiie elengedte Bashira kezét és elugrándozott.
- Akkor nálatok leszünk iskolaidő után egy órával! - integetett hátra.
Bashira hápogva figyelte, ahogy befordul a sarkon. Majd fel-le kezdte rázni ökölben végződő alkarjait és valamit motyogva a fogait közt az égiekk anyucikájáról, végül dühösen elviharzott.
*******************************************
A kapu előtt álldogáltak néhány percet. Bashira válláról sporttáska lógott (maga sem tudta, miért, de becsomagolta azt a spray-t, sokkolót és riasztót, amit Lena néni csomagolt be Chiie-nek, mert annyira lekötötte őt az erdő).
Viszonylag gyorsan bejutottak. Bashira maga mögött húzta Mrs. Szervezőt. Feltrappolt a lépcsőn, ahol Yui állt. Közben spanyolul morgott a Sakamakik apjának bifurcumának mozgási hajlamáról. Miután bepaterolta Chiie-t és megbizonyosodott róla, hogy Yui is bent van a szobában, a résnyire nyitott ajtón kommandósként kikukkantott (már csak egy pisztoly hiányzott a kezéből), majd bevágva az ajtót egy széket torlaszolt oda. A vizsgadrukk után sóhajtott, majd megpördült, atyai lovasság tükröződött az arcáról.
- Vigyázzba, hölgyek, ez nem a kocsma, nem mondom?
A két lány ugyan furcsállva-kuncogva, de engedelmeskedett. Bashira körbesétálta őket, néhol felemelte egyikük kezét és hosszan tapogatta az izmainak elhelyezkedését, hogy aztán morogva dobja el - ha nem lett volna az illető testéhez rögzítve, már rég kizúgott volna az ablakon...
- Addig nem isztok, nem esztek, nem is vakaródtok, míg én azt nem mondom!
- Már megbocsásson, Mrs. Mogorvaság Élő Szobra - jelentkezett Chiie, a másik kezével megtámasztva könyökét -, de Bashira szívinfarktust kapott egy szellemházban?
Bashira ciccegett egyet.
****************************************
Chiie lett a vezető (Bashira részletesen elmagyarázta neki mikrobetűről mikrobetűre, hogy ezt nem kell megjegyeznie) és Yui a partnere. Miközben táncoltak, ő hümmögve járkálta körbe őket, hogy felmérje képességüket.
Végül mikor Yui hát- és válltartását már harmadszorra javította ki, mögé állt és a kezével kezdte tartani a csipő- és gerinchajlatát. Elég fura tánc sikerült belőle, de legalább Nyuszkó-san tartása meghaladta a tökéletességét.
2 óra fáradozás után mindketten partner nélkül lejtették. Leizzadtan nyitotta ki az ajtót Bashira és maga előtt tartotta Chiie-t. Határozottan, és mérsékelt modorral utasította vissza Reiji vacsoraajánlatát, arra hagyatkozva, hogy Chiie még felfüggesztve áll. Jobb, ha a kelleténél hosszabb ideig nem zavarják a vendéglő népséget.
Bár Chiie táncában sem volt semmi hiba, csak a keringő ment döcögősen (mindig lefelé nézett és így is többször rátáncikált Bashira csupasz lábára, amire a lány nem egyszer szorította össze ajkait).
**************************************************
Chiie megint nála aludt. Bashira ennek örült, mivel félt egyedül lefeküdni. Mikor a barátnője már mélyen szuszogott, ő meg még mindig a 9:56-ot mutató órát bambulta, egy súly nehezedett a hátára. Chiie álmában is járatta a száját:
- Ricitan... Az segít... Segít, hogy.. több időt töltsek Ebina-san-nal.
Bashira felszisszent. Szeme fénye vadul táncikált. Nem tudott megmozdulni. Hirtelen a másik ldalára fordult és szorosan átölelte Chiie-t. Könnyek gyűltek a szemébe. Történetesen tudta, hogy a ricitan rendszeres szedése mit tesz.
Egyszerűbben Chiie drogot szed...
Nyugalom, Chiie nem drogozik! Csak a ricitan a túlzott rendszeres szedése miatt leginkább arra hasonlít. A keringése összeomolhat az illetőnek. Ez egy ajzószer, amit annxit jelent, hogy felturbózza magyarán.
És bocsánat, erre a fejezetre akartam írni a bált, de ez a tánc ötlet 2 órája jött és beírtam! És baszod, pont Reiji-t kaptad, Yui?! Keverj le neki, keverj le neki egyeeeeeeeeeeet. (Bár szerintem ő a legnormálisabb mind közül, leállítja a srácokat. Az első évadnál mindig mondom: "Reiji, gyere már! Gye-re-már!!" "Na végre, itt a hős megmentőm! Végre meg vagy mentve, Yui és most rúgd tökön .....-t!"
És a következő fejezet ezen a héten fent lesz (nem akaro azt mondani, hogy hamarosan). A kép annyira ari lesz, onnan jött egy-két hete ( a sztori kirakása előtt) a fejezet ötlete).
BINABASA MO ANG
A szívem csak az enyém... (Diabolik Lovers F.F.)//BEFEJEZETT//
FanfictionEbina Bashira neve ellenére egy kicsit sem örömteli életet élt eddig. Anyja a megszállott jövendőmondó "Ran Kiráynő", talán ezért kapta ezt az átkot a fejére... Beíratják az akarata ellenére egy éjszakás suliba, ahol, mint kiderül, "egy egész hads...