6. fejezet

262 15 1
                                    

  Bashira maga elé dermedve lépegetett. Hajzuhatagát magához híven magasan fenn fogta össze. Kezeivel szorosan a kebleihez ölelte a következő óra tankönyveit, vállán a táskája zörgött. Egyszer csak teljesen lelassult, majd kábán elpillantott. Elég nyirkos idő volt. Bashira hatalmasat és hosszan sóhajtott. Mi értelme a testnevelésnek? Előkeresett egy lapot és gyorsan leírta az előző óra eseményeit.

  Épp elindult kifele, mikor...

     - Ebina-san! Várj! Ebina-san!!!

  Nyögve nézett át a válla felett. Chie szaladt felé, valamit tartva a háta mögött. Lihegve fékezett le mellette. Rávigyorgott Bashirarára.

     - Tippelj, mi van ná-lam?

     - Eh? Ez meg milyen ké...?

  Chie arca dühvel lett telepumpálva.

     - Akkor is tippelj! - legyezgette Bashira orra előtt a mutatóujját.

  Ebina-san sóhajtva megforgatta a szemét.

     - Valami fenomenális a kutatásunkhoz? - Az utolsó szónál karmolásokat mutatott.

  Chie megrázta a fejét, majd felmutatta, amit az előbb még dugdosott. „OK: XXL-s szám" - ez állt a selyemszalagon, amit a ruha szetten kötöttek át. Bashira kibontotta a csomót. Leesett az álla és tikkelni kezdett a szeme. Sötétkék trikó felső és vörös mini nadrág.

     - Ez meg... mi a jó...?!

  Chie vigyorogva bólintott. Összecsapta a tenyerét és kissé csücsörítve feleselt.

     - Hát... arra gondoltam, hogy indulhatnál a kosárlabda-válogatottban. Most lesz a válogatás, holnap 8:50-kor! – Odaugrándozott a még tikkelő-nyitott szájú-görnyedt hátú Bashirához és lábujjhegyen odanyújtózott a füléhez: - Remek alkalom lesz elterelni a Mukamik figyelmét! Mert mostanában nagyon rám szálltak, miközben figyeltem Reiji-sant.

  Bashira kihúzta magát és oldalról rápillantott a lányra:

     - Abnormális vagy, ugye tudod?

  Chie a nevetése meggátolásának érdekében a szájára kulcsolta az ujjait és elfordult. Bashira szemét forgatva csóválta a fejét.

*********************************************************

  Bashira az íróasztalnál üldögélt, az ecsetjét rágcsálta idegességében. Valamit le kellett rajzolniuk, ami ezen a héten történt és mély benyomást keltett a számukra. Ezt a hülye feladatot - gondolta magában. Chie ezenben az ágyon hasalt, lábát lóbálva. A noteszének a jegyzeteit rendezgette a személyekhez.

     - Öhm... kik azok a Mukamik?

  Chie a lábára ült és gyanakodva kezdte fürkészni a neki háttal ülő lányt. Megvonta a vállát és a noteszét fürkészve hátradőlt.

      - Amolyan kis különcök, kivéve azt a Ken baba-féle szerzeményű Kou-t. Ő egyedül dolgozik a fivérei közül és azt is csak idolként.

     - Fivé-rek?

     - Igen. 4-en vannak.

  Bashira összerezzent. 4-en... Szőke srác... Mukami név...

     - Ennek a Kou-nak, ugyebár... kék a szeme?

  Chie konokul felhúzta az orrát.

     - Talán te is a rajongója vagy?

A szívem csak az enyém... (Diabolik Lovers F.F.)//BEFEJEZETT//Onde histórias criam vida. Descubra agora