Bashira, mikor rágondolt Raito pofára esésére, jóízűen felkacagott. Subaru sokszor vetett rá gyilkos pillantást, de nem igazán zavarta ez.
Az edző az egyik szünetben megmondta neki, hogy hamarosan lesz meccs. Bashira csak bólintott és továbbindult. Már befordult a sarkon, mikor nevetést hallott.
- Ezekkel a nyaficokkal? Nincs is finom illa...
- Kussoljatok! Hülye bagázs... Csak tartsátok magatokat a tervemhez!
Bashira, maga sem tudta, miért, megfordult és a lehető legcsendesebben elillant. Valahogy beleütközött az egyik Sensei-be, aki dühében (a barátnőjét telefonon sem tudta meghívni egy nyamvadt vacsorára) egy paklit adott neki, hogy javítsa ki. Bashira nem ellenkezett. Egy élettelenebb területben elbújt az egyik kémiai teremben (nem akart nappal ezzel foglalkozni és el kellett bújnia, nehogy dupla annyi munkát kapjon a nyakára). Nekilátott a halvány petróleum lámpa fényében az első lapnak. Könnyen és gyorsan javított, de mégis 3-szor ellenőrizett egy-egy űrlapot. Mikor ránézett az órára, lebukott a feje a lapra. Teljesen elfáradt, pedig még a felénél se volt!
A szél eloltotta a törött üvegfelületű lámpa fényét. Egy alak bontakozott ki a sötétből. Szemei tükrözték a holdsugarat. Bashira mellett termett hirtelen. Száját harapásra nyitotta.
*********************************************
Látom, elfáradtál a sok munkától... Te miattad ébredezek... Neked köszönhetem, hogy hamarosan élni fogok! A felszínen...!
**********************************************
Bashira nyögött egyet és kinyitotta a szemét. Az ajtó résében látott egy fekete foltot. A látása el volt homályosulva. Újra felnyögött egyet. Mintha valaki még jobban belemeresztett volna valamit. Felemelte a lábán pihenő kezét, de gyengeségében leesett... De valaki még azelőtt elkapta.
- Megvédelek... örökké...
Bashira szemei összeszűkültek. Minden erő összegyűlt benne. Felült és hátranézett. De senkit sem látott... A nyakára illesztette a kezét és felnyögött. Ahogy megszemlélte ujjpárnáitól émelyegni kezdett. Valaki megint a vérét szívta. Felnézett és a hang hallatójának nevét suttogta el:
- A-zusaaaa...
Folytassam? Mert a Good End nevű játékban Yui és Azusa összeházasodik (vertem a fejem, mint az állat) és a gyerekeik neve Justin, Melissa, Christina... De lehet, hogy ebben a játékban másokkal is összeházasodhat Yui?
animesek-vilaga.hupont.hu/4/anime-karaktermukami-azusa
De mondjuk tényleg Azusa a legtisztességesebb...
És pont örülnöm kéne, hogy a 20. fejezetet vetem papírra (bár elég rövid lett, de sztori szinten elengedhetetlen) és ilyeneken rágódok. Én inkább tartom magam a sorozathoz, amiben nincs házasság, szóval ez a történet rendben van... MÉG!
YOU ARE READING
A szívem csak az enyém... (Diabolik Lovers F.F.)//BEFEJEZETT//
FanfictionEbina Bashira neve ellenére egy kicsit sem örömteli életet élt eddig. Anyja a megszállott jövendőmondó "Ran Kiráynő", talán ezért kapta ezt az átkot a fejére... Beíratják az akarata ellenére egy éjszakás suliba, ahol, mint kiderül, "egy egész hads...