Bashira ment. Mire észbe kapott, nekiment az ajtónak és a tenyerével a csengőnek. Hátratántorodott és az orrát kezdte masszírozni. Körbenézett.
- Öhm... Én...
Az ajtó kinyílt. Junko szája vigyorra húzódott.
- Pont jókor. Gyere, segíts!
- Nem... Én... Nos...
De közben Junko megragadta a védekezőn előre tett csuklóját és behúzta.
- Na, ez most megérdemel egy 'vaoh'-t...
Az üvegterasz - vagy inkább téglalap alakú dobozka - tele volt zsúfolva növényekkel. A sarkokban egy-egy pálma vagy banánfa. Ezeken kívül össze-visszaságban orchideák, árvácskák meg egyebek. Bashira alig tudta kapkodni, a szagoktól meg megzápult a feje, annyira összekeveredtek.
- Ugye?
Junko elhaladt, mellette egy lefóliázott cseréppel. Letette és leszedte a védőt, ami alól egy kissé megviselt kaktusz kandikált elő.
- Elég egyedi kert, de nem tudok egyiktől sem megválni.
Közben felvette a kesztyűket, majd kidoboltatta a növényt az ásóval. Szerencsére alatta tartotta a kezét. Elvigyorodott.
- Szeretem őket. Annyira én ez az egész - azzal belehelyezte egy nagyobb cserépbe a kis növényt.
Bashira odaoldalazott hozzá. Junko úgy viselkedett, mintha maga is az lenne, ami ott tömkelegével tornyosult. Egy életforma, amit megvetnek, de mégis él. Nem tud védekezni a bántalmazásoktól, amiket csak szórakozásból tesznek vele. Hogy hogy jutott a bántalmazáshoz Bashira? Junko egy vállat fedetlenül hagyó, deréknál masnis vászonruha és tökéletesen látta a hátán lévő mélyen átfutó hegeket. De nem merte megkérdezni, nem akarta Junko-t kellemetlen érzésbe hajszolni.
- A hegeket bámulod... Ugye?
Bashira összerezzen és csak tátogni tudott. Junko felegyenesedett és átnézett a törékeny válla felett.
- Tudni akarod... tudom... Hát... Nem vidám történet. - Odaszökdécselt az egyik banánfához és leszedett egy adagot. - Persze csak egy jó, számomra nyugtató hatású turmix mellett. - Intett, hogy kövesse, majd bevetette magát a nappaliba, majd a konyhába.
Lehúzta az egyik példány héját, amit egy kosárba helyezett gondosan összehajtva, mint valami ruha, majd a vágódeszkán felnyolcadolta, majd belesöpörte a turmixgépbe. Kattanva kapcsolta fel a vörös izzót, mire térülni-forogni kezdett az edény tartalma, berregve.
- Na, és? - kulcsolta az álla alatt a kezeit Junko és megrebegtette a szemeit.
- Mit na és?
Junko felkacagott.
- Ezt el sem hiszem, Ebina-Senpai! Hisz az osztályom csak erről csacsog!
Bashira nem volt képben. Előrébb hajolt, át a pulton, hogy Junko a szemébe nézzen, mélyen.
- Miről nem hallottam?
Azonban megzavarta őket a csilingelés. Junko lekapcsolta a gépet, poharakba öntötte a félkész tartalmakat és az üveg tartalmára helyezett egy-egy megmaradt banánkarikát, az ital tetejét pedig csoki reszelékkel szórta meg. Gyorsan tálcára helyezte és odakiabálta a türelmetlenkedő vendégnek:
- Jövök! Még egy fél perc!
Elsietett. Bashira először nem mert utána menni. De a kíváncsisága mégis úrrá lett rajta. Már épp a konyha melletti, a bejárati ajtóra nyíló folyosóra lépett volna, mikor...:
BINABASA MO ANG
A szívem csak az enyém... (Diabolik Lovers F.F.)//BEFEJEZETT//
FanfictionEbina Bashira neve ellenére egy kicsit sem örömteli életet élt eddig. Anyja a megszállott jövendőmondó "Ran Kiráynő", talán ezért kapta ezt az átkot a fejére... Beíratják az akarata ellenére egy éjszakás suliba, ahol, mint kiderül, "egy egész hads...